dc.contributor.advisor | Μπέλεση, Βασιλική | |
dc.contributor.author | Καδά, Αναστασία | |
dc.date.accessioned | 2022-02-25T08:13:23Z | |
dc.date.available | 2022-02-25T08:13:23Z | |
dc.date.issued | 2022-02-24 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1770 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1621 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία μελετάται κατά πόσο οι νέες τεχνολογίες συμβάλλουν θετικά στην προώθηση των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και κατ’ επέκταση στη διαμόρφωση της περιβαλλοντικής συνείδησης από την πλευρά των μαθητών και στην υιοθέτηση μιας οικολογικής συνείδησης. Η καλλιέργεια για τη διαμόρφωση της περιβαλλοντικής συνείδησης δεν αφορά μόνο τους μαθητές οι οποίοι φοιτούν σε πλαίσια Γενικής Αγωγής αλλά και Ειδικής Αγωγής. Στην παρούσα μελέτη η έρευνα διεξάγεται σε πλαίσια Ειδικής Αγωγής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και πραγματοποιείται αναφορά στη Συμπεριληπτική εκπαίδευση καθώς με τη συμβολή των Νέων Τεχνολογιών μπορούν να καλλιεργηθούν συγκεκριμένες δεξιότητες και να ενσωματωθούν οι μαθητές σε πλαίσια Γενικής Αγωγής. Στην έρευνα συμμετείχαν 35 εκπαιδευτικοί από Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια Λύκεια και Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Κατάρτισης. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε ήταν το ερωτηματολόγιο το οποίο στάλθηκε στους εκπαιδευτικούς με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Το ερωτηματολόγιο ήταν σε μορφή GoogleForms. Το στατιστικό κριτήριο που χρησιμοποιήθηκε ήταν ο Συντελεστής Συσχέτισης PearsonR. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως οι Νέες Τεχνολογίες συμβάλλουν θετικά στην προώθηση των προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και καλλιεργούν σημαντικά δεξιότητες όπως αντιληπτικές, αισθητηριακές, κινητικές, κοινωνικότητα και ομαδικό πνεύμα.
Λέξεις Κλειδιά: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Νέες Τεχνολογίες, Γενική Αγωγή, Ειδικής Αγωγή, Συμπερίληψη | el |
dc.format.extent | 109 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Περιβαλλοντική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Νέες τεχνολογίες | el |
dc.subject | Ειδική αγωγή | el |
dc.subject | Γενική αγωγή | el |
dc.subject | Συμπερίληψη | el |
dc.title | Η συμβολή των νέων τεχνολογιών στην προώθηση των προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης σε πλαίσια ειδικής αγωγής | el |
dc.title.alternative | The contribution of new technologies in the promotion of environmental education programs in the context of special education | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Τράπαλη, Μαρία | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | In the present work studies whether the new technologies contribute positively to the promotion of the Environmental Education programs and consequently to the formation of the environmental consciousness by the students and to the adoption of an ecological consciousness. Cultivation for the formation of environmental awareness does not only concern students who study in General Education but also Special Education. In the present study, the research is conducted in the context of Special Education in Secondary Education and a reference is made to Inclusive education as with the contribution of New Technologies specific skills can be cultivated and students can be integrated into General Education. The research involved 35 teachers from Special Vocational High Schools and Special Vocational Training Laboratories. The method used was the questionnaire which was sent to the teachers by e-mail. The questionnaire was in google forms Format. The statistical criterion used was the Pearson R Correlation Factor. The results showed that New Technologies contribute positively to the promotion of environmental education programs and significantly cultivate skills such as perceptual, sensory, motor, sociability and team spirit. Keywords: Environmental Education, New Technologies, General Education, Special Education, Inclusion | el |