Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχηματοποίηση και συσχέτιση των θεωριών της διδασκαλίας της σκέψης και της κριτικής σκέψης

dc.contributor.advisorPILIOURAS, PANAGIOTIS
dc.contributor.advisorΣωτηροπούλου, Πηνελόπη
dc.contributor.authorΣέργη, Παρασκευή
dc.contributor.authorΣέργη, Φωτεινή
dc.date.accessioned2022-02-28T07:09:16Z
dc.date.issued2022-02-17
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1772
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1623
dc.description.abstractΕισαγωγή: Στην Εισαγωγή γίνεται μια σύντομη ιστορική ανασκόπηση του κινήματος της Κριτικής σκέψης, των κατευθύνσεων, των σχολών και των προγραμμάτων που δημιούργησε. Επίσης, γίνεται αναφορά στη διάρθρωση της εργασίας. Σκοπός: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αποτυπώσει με ένα σχήμα το πρόγραμμα του Ματσαγγούρα που αφορά την «έγχυση» της Κριτικής Σκέψης στη διδασκαλία, ώστε να βοηθήσει τον εκπαιδευτικό να δομήσει μια κριτική διδασκαλία. Μέθοδος: Ακολουθείται η βιβλιογραφική μέθοδος. Η συλλογή βιβλιογραφικών πηγών, η οργάνωση, η αλληλοσυσχέτιση, ανάλυση και υπέρβαση των δεδομένων οδηγεί στα σχήματα οργάνωσης της γνώσης. Αποτέλεσμα: Η αποτύπωση των στοιχείων της κριτικής σκέψης σε σχήμα και ο μετασχηματισμός τους σε στοιχεία της διδασκαλίας, αντιπαραβάλλοντας τις θεωρίες της διδασκαλίας της σκέψης και της κριτικής σκέψης. Συμπεράσματα: Το σχήμα είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για τον εκπαιδευτικό, για να δομήσει μια κριτική διδασκαλία, καθώς μετασχηματίζει τα στοιχεία της κριτικής σκέψης στη διδασκαλία, φανερώνοντας τις σχέσεις τους και αναδεικνύει τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει.el
dc.format.extent51el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚριτική σκέψηel
dc.subjectΔιδασκαλίαel
dc.subjectΣχήμα κριτικής σκέψηςel
dc.subjectΔεξιότητεςel
dc.subjectΦάσεις διδασκαλίαςel
dc.subjectΓνωστικά προϊόνταel
dc.subjectΔιαδικασίαel
dc.subjectΜεταγνωστικόel
dc.subjectΠλαίσιοel
dc.titleΣχηματοποίηση και συσχέτιση των θεωριών της διδασκαλίας της σκέψης και της κριτικής σκέψηςel
dc.title.alternativeFormulation and correlation of theories of the teaching of thought and critical thinkingel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠαπαγεωργίου, Ευσταθία
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedIntroduction: The Introduction provides a brief historical overview of the Critical Thinking movement, its directions, schools and programs. Reference is also made to the structure of the work. Purpose: The purpose of this paper is to illustrate in a figure Matsagoura's program that concerns the "infusion" of Critical Thinking into teaching, in order to help the teacher to structure a critical teaching. Method: The bibliographic method is followed. The collection of bibliographic sources, the organization, the interrelationship, the analysis and the transcendence of data lead to the schemes of knowledge organization. Result: The capture of the elements of critical thinking in a figure and their transformation into elements of teaching, contrasting the theories of the double teaching of thought and critical thinking. Discussion: This shape is a useful tool for the teacher to structure a critical teaching, as it transforms the elements of critical thinking in teaching, revealing their relationships and highlighting the steps to follow.el
dcterms.embargoTerms12 monthsel
dcterms.embargoLiftDate2023-02-28T07:09:16Z


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές