Εμφάνιση απλής εγγραφής

Συγκριτική παρουσίαση δράσεων των δημόσιων βιβλιοθηκών της Ελλάδας και ελληνικών βιβλιοπωλείων/εκδοτικών οίκων προς το παιδικό και εφηβικό κοινό

dc.contributor.advisorKyriaki-Manessi, Daphne
dc.contributor.authorΑποστολίκας, Γεώργιος
dc.date.accessioned2022-03-14T11:12:38Z
dc.date.available2022-03-14T11:12:38Z
dc.date.issued2022-02-28
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1861
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1712
dc.description.abstractΤο θέμα της πτυχιακής μου εργασίας είναι η συγκριτική παρουσίαση δράσεων προς το παιδικό και εφηβικό κοινό από τις Δημόσιες Βιβλιοθήκες της Ελλάδας και από τα ελληνικά βιβλιοπωλεία και εκδοτικούς οίκους. Η βιβλιοθήκη είναι ένα πνευματικό ίδρυμα με σημαντικό ρόλο στην καλλιέργεια της παιδείας των ανθρώπων. Με τις υπηρεσίες και τις δράσεις της επιτελεί σπουδαίο έργο για όλες τις κατηγορίες των πολιτών. Η Δημόσια βιβλιοθήκη ως κέντρο πληροφόρησης διαθέτει γνώση και πληροφορία στους χρήστες της με βάση την ισότητα της πρόσβασης σε όλους. Σημαντικός είναι ο ρόλος της για τα παιδιά και τους εφήβους μέσα από ποικίλα προγράμματα και δημιουργικές δράσεις. Τα παιδιά εξοικειώνονται με τη βιβλιοθήκη και τη λειτουργία της, έρχονται σε επαφή με τα βιβλία, καλλιεργούν την κριτική σκέψη, μαθαίνουν να ενεργούν στο περιβάλλον που βρίσκονται κάθε φορά και να αλληλεπιδρούν με αυτό. Για παράδειγμα, γίνονται δράσεις σχετικά με τη φιλαναγνωσία, τον ψηφιακό κόσμο, την ιστορία, τις διατροφικές συνήθειες, τις ανθρώπινες σχέσεις, καθώς επίσης οργανώνονται θεατρικές και μουσικές παραστάσεις. Τα Βιβλιοπωλεία και οι Εκδοτικοί Οίκοι ως ιδιωτικοί φορείς στοχεύουν επίσης στην μεταφορά της πληροφορίας προς το κοινό, αλλά με σκοπό το κέρδος. Αυτό γίνεται με διάφορους τρόπους όπως οι προτάσεις βιβλίων, καθώς και οι ποικίλες εκδηλώσεις, δράσεις και εργαστήρια γύρω από τα προϊόντα που πωλούν. Πιο συγκεκριμένα, τα παιδιά και οι έφηβοι μπορούν να ανακαλύψουν τη μαγεία των βιβλίων, τη χαρά της γνώσης και μέσα από δράσεις, όπως επαφή με συγγραφείς, δημιουργική γραφή, λέσχη ανάγνωσης, θεατρικό εργαστήρι, να αναπτύξουν αυτοπεποίθηση, φαντασία, να χτίσουν την προσωπικότητα τους και να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα της καθημερινότητά τους. Η πτυχιακή εργασία επιδιώκει την σύγκριση των Δημόσιων Βιβλιοθηκών με τα βιβλιοπωλεία και τους εκδοτικούς οίκους, ως προς τις δράσεις τους σε σχέση με το παιδικό και εφηβικό κοινό. Μέσα από αυτό προκύπτουν συμπεράσματα για τα κοινά και διαφορετικά χαρακτηριστικά τους.el
dc.format.extent84el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΒιβλιοπωλείαel
dc.subjectΕκδοτικοί οίκοιel
dc.subjectΔημόσιες βιβλιοθήκεςel
dc.subjectΕκπαιδευτικά προγράμματαel
dc.subjectΠολιτιστικές δράσειςel
dc.subjectΠαιδικό κοινόel
dc.subjectΕφηβικό κοινόel
dc.subjectPublic librariesel
dc.subjectBookstoresel
dc.subjectPublishing housesel
dc.subjectEducational programsel
dc.subjectCultural activitiesel
dc.subjectChildrenel
dc.subjectTeenagersel
dc.titleΣυγκριτική παρουσίαση δράσεων των δημόσιων βιβλιοθηκών της Ελλάδας και ελληνικών βιβλιοπωλείων/εκδοτικών οίκων προς το παιδικό και εφηβικό κοινόel
dc.title.alternativeThe comparative presentation of the activities of public libraries and bookstores / publishers to children and adolescentsel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeKyprianos, Konstantinos
dc.contributor.committeeEfthymiou, Foteini
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςel
dc.description.abstracttranslatedThe subject of my dissertation is the comparative presentation of various actions addressed to children and adolescents from the Public Libraries of Greece and from the Greek bookstores and publishing houses. The library is a cultural and educational institution with an important role in cultivating the personalities of the people. With its services and actions, it plays a great work for all categories of citizens. The Public Library as an information center offers knowledge and information to its users based on equal access to all. Its role is important for children and adolescents through a variety of programs and creative activities. Children become familiar with the library and its operation, come into contact with books, cultivate critical thinking, learn to act in the environment they are in each time and interact with it. For example, actions are taken on the love for reading, the digital world, history, eating habits, human relationships, as well as theatrical and musical performances. Bookstores and Publishers as private entities that also aim to convey information to the public, but for profit. This is done in various ways such as book suggestions as well as the various events, activities and workshops around the products they sell. Children and adolescents in particular can discover the magic of books, the joy of knowledge and through activities such as contact with authors, creative writing, reading club, theater workshop, develop self confidence, imagination, they build their personality, to face the problems of their daily lives. My goal in this thesis is to compare Public Libraries with private entities, namely bookstores and publishing houses in terms of their actions in relation to children and adolescents and through this comparison to draw conclusions about their common and different characteristics.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

  • Πτυχιακές εργασίες
    Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές