Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διερεύνηση της επιρροής της πανδημίας του ιού SARS-CoV-2 στις συνθήκες ζωής μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

dc.contributor.advisorGeorgatzakou, Chara
dc.contributor.authorΑυγερινού, Αλεξάνδρα- Χριστίνα
dc.date.accessioned2021-02-13T16:04:41Z
dc.date.issued2021-02-11
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/190
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-41
dc.description.abstractΗ νόσος του Κορωνοϊού ξεκίνησε ως ένας αγνώστου προελεύσεως επικίνδυνος για την υγεία των ανθρώπων ιός, ο οποίος πολύ γρήγορα μεταδόθηκε σε όλο τον κόσμο προκαλώντας την μεγαλύτερη πανδημία της σύγχρονης εποχής. Οι πληροφορίες όπου υπήρχαν για τον Κορωνοϊό ήταν λιγοστές, όπως επίσης και οι μέθοδοι καταπολέμησης αλλά και θεραπείας της νόσου. Ένα από τα γνωστά στοιχεία ήταν ο τρόπος μετάδοσης της νόσου, ο οποίος είναι από άνθρωπο σε άνθρωπο μέσω των σταγονιδίων. Δεδομένου αυτού, οι οδηγίες όπου εδόθησαν και έπρεπε να τηρηθούν από όλη την ανθρωπότητα ήταν πολύ συγκεκριμένες και στόχευαν κυρίως στην προσπάθεια περιορισμού της διασποράς του ιού, έως ότου βρεθεί η αποτελεσματικότερη μέθοδος θεραπείας. Ως εκ τούτου, η κοινωνική αποστασιοποίηση ήταν το μοναδικό όπλο όπου υπήρχε στη φαρέτρα της ανθρωπότητας. Συνεπώς, κλήθηκαν όλοι οι άνθρωποι να αλλάξουν όλες τις συνήθειές τους όσον αφορά την κοινωνική τους συμπεριφορά αλλά και τις καθημερινές τους δραστηριότητες. Πιο συγκεκριμένα, ζητήθηκε από τους ανθρώπους να παραμείνουν όσο περισσότερο γίνεται στο σπίτι τους, οι μετακινήσεις μειώθηκαν στο ελάχιστο και μόνο για τα απαραίτητα, τα καταστήματα, οι χώροι ψυχαγωγίας και εστίασης, όπως επίσης και οι αθλητικές εγκαταστάσεις έκλεισαν προς αποφυγή του συνωστισμού και όσο περισσότεροι εργαζόμενοι είχαν τη δυνατότητα, εργάζονταν από το σπίτι τους. Ακόμη και τα σχολεία, έκλεισαν με σκοπό την αποφυγή της διασποράς του Κορωνοϊού. Είναι αναμενόμενο, όλες αυτές οι αλλαγές να έχουν επηρεάσει ποικιλοτρόπως και σε όλα τα επίπεδα τις ζωές όλων των ανθρώπων και ειδικότερα των μαθητών, καθώς βρίσκονται σε μια ηλικία όπου χαρακτηρίζεται από την ύπαρξη μιας ιδιαίτερης και ευμετάβλητης ψυχοσύνθεσης. Σκοπός: Η διερεύνηση της πιθανής επιρροής της πανδημίας του ιού SARS-CoV-2 (Κορωνοϊού) σε μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Μέθοδος: Συλλογή δεδομένων με τη χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο περιλαμβάνει κλειστού και ανοιχτού τύπου ερωτήσεις και η μετέπειτα επεξεργασία και ανάλυσή τους με τη χρήση του εργαλείου ΙΒΜ SPSS Statistics 20. Αποτελέσματα: Οι μαθητές, σαν γενικό σύνολο, φαίνεται έχουν επηρεασθεί αισθητά από την Πανδημία της νόσου του Κορωνοϊού. Σχεδόν όλοι γνωρίζουν τους κανόνες υγιεινής όπου πρέπει να ακολουθούν και οι περισσότεροι τους πληροφορήθηκαν από την οικογένειά τους. Όσον αφορά σε δραστηριότητες απασχόλησης, οι περισσότεροι περνούσαν τον χρόνο τους στην ταμπλέτα ή/ και το κινητό τηλέφωνο. Η συναναστροφή δια ζώσης με τους συγγενείς και τους φίλους τους εκμηδενίστηκε και αντικαταστάθηκε με την βοήθεια της τεχνολογίας κάνοντας βιντεοκλήση. Σημαντικές αλλαγές διακρίνονται στις συνήθειες του ύπνου των μαθητών, καθώς παρατάθηκε η ώρα όπου πήγαιναν για ύπνο οι μαθητές, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, από 8-10 το βράδυ σε 10-12 ή και μετά τις 12. Αντιστοίχως αλλαγή βλέπουμε και στη συνολική διάρκεια του ύπνου, όπου από 8-10 ώρες προ πανδημίας διαρκεί για τους περισσότερους για πάνω από 10 ώρες, κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Το σχολείο στους περισσότερους μαθητές έλλειψε αρκετά, σε αντίθεση με τους φίλους τους, όπου τους έλειψαν περισσότερο από όλα. Τέλος, σε συναισθηματικό επίπεδο, οι περισσότεροι ένιωθαν χαρούμενοι τις περισσότερες ημέρες και αντιθέτως λυπημένοι λιγότερο από τις μισές μέρες. Το αίσθημα του άγχους δεν ήταν εμφανές για τους πιο πολλούς, παρ’ όλα αυτά το ¼ των μαθητών ένιωθαν φόβο μήπως συμβεί κάτι κακό σε αυτούς ή την οικογένειά τους. Αρκετά συχνό υπήρξε και το αίσθημα της βαρεμάρας με τους περισσότερους μαθητές να δηλώνουν πως ένιωθαν να βαριούνται κάθε μέρα. Συμπεράσματα: Η συλλογή και ανάλυση των δεδομένων έδειξε πως η πανδημία του Κορωνοϊού έχει επηρεάσει σε αρκετά μεγάλο βαθμό τις συνθήκες ζωής των μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.el
dc.format.extent64el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚορωνοϊόςel
dc.subjectΠανδημίαel
dc.subjectΕπιρροήel
dc.subjectΜαθητέςel
dc.subjectΣυνθήκες ζωήςel
dc.subjectCoronovirusel
dc.subjectPandemicel
dc.subjectImpactel
dc.subjectStudentsel
dc.subjectLiving conditionsel
dc.titleΔιερεύνηση της επιρροής της πανδημίας του ιού SARS-CoV-2 στις συνθήκες ζωής μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσηςel
dc.title.alternativeInvestigation of the impact of the SARS-CoV-2 virus pandemic on the living conditions of Primary School studentsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeKonstanti, Ourania
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedCoronavirus started as a virus of unknown origin, dangerous to human health, which quickly spread around the world causing the largest pandemic of modern times. Information on the coronavirus was scarce, as were the methods of controlling and treating the disease. One of the known facts was the way the disease is transmitted, that is from human to human through droplets. Given this, the instructions given that had to be followed by all mankind were very specific and aimed mainly at trying to limit the spread of the virus, until the most effective method of treatment is found. Therefore, social distancing was the only weapon in the humanity quiver. As a result, all people were called to change all their habits regarding their social behavior and their daily activities. In particular, people were asked to stay at home as long as possible, movement was reduced to a minimum for essentials. Shops, leisure facilities, as well as sports facilities were closed to avoid overcrowding and the employees that had the ability, worked from home. Even schools were shut down in order to prevent the spread of the Coronovirus. It is expected that all these changes have affected the lives of all people in various ways, especially the students’, as they are at an age characterized by the existence of a special and changeable mentality. Purpose: To investigate the possible impact of the SARS-CoV-2 (Coronovirus) pandemic on Primary school students. Method: Data collection with the use of a questionnaire, which includes close-ended and open-ended questions and their subsequent processing and analysis using the IBM SPSS Statistics 20 tool. Results: The students, as total, seem to have been significantly affected by the Coronοvirus Pandemic. Almost everyone knows the hygiene rules that should be followed and most of them were informed by their family. In terms of employment activities, most of the people spent their time on the tablet and / or mobile phone. The interaction with relatives and friends has been eliminated and replaced with the help of technology by video calling. Significant changes can be seen in the sleeping habits of the students, as the time that the students went to bed was extended, during the pandemic, from 8-10 at night to 10-12 pm or even after 12 pm. Correspondingly, a change is noticed in the total duration of sleep, where from 8-10 hours before the pandemic, the average is more than 10 hours during the pandemic. Most students missed school a lot, but they missed their friends unlike most of all. Lastly, on an emotional level, most people felt happy the most days and sad for less than the half days. The feeling of anxiety was not felt by the most, however, the 1/4 of the students were afraid that something bad might happen to them or their family. The feeling of boredom was quite common with most students stating that they felt bored every day. Conclusions: The collection and analysis of data showed that the Coronovirus pandemic has greatly affected the living conditions of primary school students.el
dcterms.embargoTerms12 monthsel
dcterms.embargoLiftDate2022-02-13T16:04:41Z


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές