Herdade σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας, συσκευασιών και ιστοσελίδας εταιρείας εισαγωγής καφέ.
Herdade design corporate identity, packaging and coffee import company website.
Keywords
Συσκευασία ; Μάρκετινγκ ; Εταιρική ταυτότητα ; Λογότυπο ; Ετικέτα συσκευασίαςAbstract
Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη του σχεδιασμού της οπτικής
ταυτότητας το συσκευασιών και της ιστοσελίδα της εταιρίας καφέ Herdade. Κάθε χρόνο η
καταναλωτική αγορά αναπτύσσεται ραγδαία και η καταμέτρηση των ανταγωνιστών μεταξύ
διαφορετικών προϊόντων και αγαθών αυξάνεται σταθερά. Ένα από τα πιο σημαντικά και
δημοφιλή εργαλεία μάρκετινγκ είναι η συσκευασία και ο σχεδιασμός της, που την διαφοροποιεί
από άλλες. Επίσης η συσκευασία προστατεύει και μεταφέρει άθικτα τα προϊόντα στον
καταναλωτή.
Στην πρώτη ενότητα αναλύεται η ιστορία της συσκευασίας, συγκεκριμένα την συσκευασία
τροφίμων και κυρίως του καφέ καθώς και τον τρόπο που εξελίχθηκε ως σήμερα. Επιπλέον
εξετάζει τα υλικά και είδη συσκευασιών καφέ και γενικά την μορφολογία τους. Στην επόμενη
ενότητα γίνεται έρευνα ανταγωνιστικών προϊόντων και παρουσιάζεται το δημιουργικό
κομμάτι της εργασίας. Αναλύεται ο τρόπος σκέψης του σχεδιασμού του λογοτύπου και της
εικονογράφησης της συσκευασίας, επιπλέον παρουσιάζονται τα προϊόντα και η ιστοσελίδα
της εταιρείας.
Abstract
The subject of this dissertation is the study of the design of the visual identity of the packaging
and the website of the coffee company Herdade. Every year the consumer market is growing
rapidly and the number of competitors between different products and goods is steadily increasing. One of the most important and popular marketing tools is its packaging and design,
which differentiates it from others. The packaging also protects and transports the products
intact to the consumer.
The first section analyzes the history of packaging, specifically the packaging of food and especially coffee as well as the way it has evolved to this day. In addition, it examines the materials and types of coffee packaging and their morphology in general. The next section researches competing for products and presents the creative part of the work. The design of the logo and
the illustration of the packaging are analyzed, in addition, the products and the website of
the company is presented.