Show simple item record

Herdade σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας, συσκευασιών και ιστοσελίδας εταιρείας εισαγωγής καφέ.

dc.contributor.advisorΠαπαδομανωλάκη, Μαρία
dc.contributor.authorΑρβανίτη, Νικολέτα Ακριβή
dc.date.accessioned2022-03-18T06:56:40Z
dc.date.available2022-03-18T06:56:40Z
dc.date.issued2022-03-10
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1919
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/amitos-1770
dc.description.abstractΤο αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη του σχεδιασμού της οπτικής ταυτότητας το συσκευασιών και της ιστοσελίδα της εταιρίας καφέ Herdade. Κάθε χρόνο η καταναλωτική αγορά αναπτύσσεται ραγδαία και η καταμέτρηση των ανταγωνιστών μεταξύ διαφορετικών προϊόντων και αγαθών αυξάνεται σταθερά. Ένα από τα πιο σημαντικά και δημοφιλή εργαλεία μάρκετινγκ είναι η συσκευασία και ο σχεδιασμός της, που την διαφοροποιεί από άλλες. Επίσης η συσκευασία προστατεύει και μεταφέρει άθικτα τα προϊόντα στον καταναλωτή. Στην πρώτη ενότητα αναλύεται η ιστορία της συσκευασίας, συγκεκριμένα την συσκευασία τροφίμων και κυρίως του καφέ καθώς και τον τρόπο που εξελίχθηκε ως σήμερα. Επιπλέον εξετάζει τα υλικά και είδη συσκευασιών καφέ και γενικά την μορφολογία τους. Στην επόμενη ενότητα γίνεται έρευνα ανταγωνιστικών προϊόντων και παρουσιάζεται το δημιουργικό κομμάτι της εργασίας. Αναλύεται ο τρόπος σκέψης του σχεδιασμού του λογοτύπου και της εικονογράφησης της συσκευασίας, επιπλέον παρουσιάζονται τα προϊόντα και η ιστοσελίδα της εταιρείας.el
dc.format.extent85el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΣυσκευασίαel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΕταιρική ταυτότηταel
dc.subjectΛογότυποel
dc.subjectΕτικέτα συσκευασίαςel
dc.titleHerdade σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας, συσκευασιών και ιστοσελίδας εταιρείας εισαγωγής καφέ.el
dc.title.alternativeHerdade design corporate identity, packaging and coffee import company website.el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚοντός, Κωνσταντίνος
dc.contributor.committeeΜασούρα, Ευαγγελία
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThe subject of this dissertation is the study of the design of the visual identity of the packaging and the website of the coffee company Herdade. Every year the consumer market is growing rapidly and the number of competitors between different products and goods is steadily increasing. One of the most important and popular marketing tools is its packaging and design, which differentiates it from others. The packaging also protects and transports the products intact to the consumer. The first section analyzes the history of packaging, specifically the packaging of food and especially coffee as well as the way it has evolved to this day. In addition, it examines the materials and types of coffee packaging and their morphology in general. The next section researches competing for products and presents the creative part of the work. The design of the logo and the illustration of the packaging are analyzed, in addition, the products and the website of the company is presented.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές