dc.contributor.advisor | PILIOURAS, PANAGIOTIS | |
dc.contributor.advisor | Κασιμάτη, Αικατερίνη | |
dc.contributor.author | Μήλα, Αικατερίνη | |
dc.date.accessioned | 2021-02-13T20:36:44Z | |
dc.date.issued | 2021-02-12 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/192 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-43 | |
dc.description.abstract | Οι Παιδικοί Σταθμοί είναι οι δομές, που παρέχουν Προσχολική αγωγή και φροντίδα σε βρέφη και νήπια και ταυτόχρονα τα προετοιμάζουν για την εισαγωγή τους στην υποχρεωτική εκπαίδευση, δηλαδή το Νηπιαγωγείο. Έρευνες έχουν αποδείξει, ότι τα προγράμματα προσχολικής αγωγής υψηλής ποιότητας έχουν πολλαπλά ανταποδοτικά οφέλη και ενισχύουν σημαντικά την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών. Ένας τρόπος για την εξασφάλιση και τη διατήρηση της ποιότητας σπουδών, είναι η εφαρμογή της Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης στους Παιδικούς Σταθμούς της χώρας μας, η οποία μέχρι σήμερα, σε αντίθεση με πολλές χώρες του εξωτερικού, στερείται κανονιστικού πλαισίου. Η Εκπαιδευτική Αξιολόγηση χρησιμοποιεί αρκετές τεχνικές κι εργαλεία ανάλογα με το σκοπό, που θέλει κάθε φορά να εξυπηρετήσει. Για την Προσχολική Αγωγή συνήθως προτιμώνται οι εναλλακτικοί- αυθεντικοί τρόποι αξιολόγησης. Ένα αυθεντικό εργαλείο αξιολόγησης είναι κι οι Ρουμπρίκες. Στην παρούσα εργασία επιχειρήθηκε ο σχεδιασμός τριών Ρουμπρικών Αξιολόγησης των κοινωνικοσυναισθηματικών δεξιοτήτων των παιδιών, οι οποίες κατά την προσχολική ηλικία εδραιώνονται και θεωρούνται οι πλέον σημαντικές για την κοινωνική προσαρμογή και τη δημιουργία κοινωνικών σχέσεων. Ο σκοπός της εργασίας είναι η ανάδειξη της ανάγκης για ύπαρξη ενός συστήματος Αξιολόγησης των παιδιών, που φοιτούν στους Παιδικούς Σταθμούς, κυρίως ως προς τους τομείς ανάπτυξής τους προκειμένου οι παιδαγωγοί, που εργάζονται σε αυτούς, να προσδιορίσουν σαφέστερους στόχους στο παιδαγωγικό τους πρόγραμμα. | el |
dc.format.extent | 83 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Nursery school | |
dc.subject | Early childhood education and care | |
dc.subject | Educational assessment | |
dc.subject | Emotional and social skills | |
dc.title | Οι Ρουμπρίκες ως εργαλείο αξιολόγησης στην Προσχολική αγωγή. Σχεδιασμός Ρουμπρικών για την αξιολόγηση των Κοινωνικοσυναισθηματικών δεξιοτήτων των νηπίων, που φοιτούν στον Παιδικό Σταθμό. | el |
dc.title.alternative | Rubrics as an assessment tool in preschool education. Rubrics Design for the evaluation of the emotional and social skills of the toddlers attending the Nursery School. | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Κασιμάτη, Αικατερίνη | |
dc.contributor.committee | PILIOURAS, PANAGIOTIS | |
dc.contributor.committee | Papageorgiou, Efstathia | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | Kindergartens are the structures that provide Preschool education and care to infants and toddlers and simultaneously prepares them for their entry to compulsory education, namely the Kindergarten. Surveys has proven that high quality preschool education pro-grams have multiple rewarding benefits and significantly enhance on children's overall development. One way to ensure and maintain quality is the implementation of Educational Assessment in the area of Kindergartens of our country, which even now, contrastingly with many countries abroad, lacks of regulatory framework. Educational As-sessment uses several techniques and tools depending on the purpose it wants to serve each time. Usually for Preschool Education, are preferred alternative authentic methods of assessment. Also, the Rubrics are an authentic evaluation tool. In this paper, was made an effort to design three Rubrics for the assessment of children’s emotional and social skills, which during preschool age are established and are considered the most important for social adaptation and the creation of social relationships. The purpose of this paper is the promotion of the necessity for an assessment regime for kindergartens children, mainly about their developmental sectors in order for the educators working in them to set more comprehensive goals in their pedagogical program. | el |
dcterms.embargoTerms | 12 months | el |
dcterms.embargoLiftDate | 2022-02-13T20:36:44Z | |