dc.contributor.advisor | Φώτη, Παρασκευή | |
dc.contributor.advisor | MOUSENA, ELENI | |
dc.contributor.author | Μαργέτη, Φανή | |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T12:16:23Z | |
dc.date.available | 2021-02-15T12:16:23Z | |
dc.date.issued | 2021-02-12 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/199 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-50 | |
dc.description.abstract | Στις μέρες μας, οι Παιδαγωγοί Προσχολικής Ηλικίας στους Παιδικούς Σταθμούς που εργάζονται, καλούνται να αντιμετωπίσουν πλήθος παιδικών συμπεριφορών. Οι συμπεριφορές αυτές των παιδιών, πάντα κρύβουν μια δικαιολογημένη αντίδραση, η οποία κάποιες φορές οφείλεται στο φόβο και στο άγχος του παιδιού. Η εκδήλωση φόβου κάποιου παιδιού, δημιουργεί αποδιοργάνωση στο καθημερινό παιδαγωγικό πρόγραμμα, στην ψυχική κατάσταση του παιδιού και γενικότερα σε όλη τη ρουτίνα της παιδαγωγικής δράσης. Κατανοώντας και ερμηνεύοντας λοιπόν οι παιδαγωγοί τους παιδικούς φόβους με τις ανάλογες εκδηλώσεις τους, μπορούν να προσεγγίσουν την κάθε περίπτωση με την κοντινότερη ως προς αυτόν, παιδαγωγική πρόταση και να βοηθήσουν ολόπλευρα το παιδί. Μέλημα των παιδαγωγών είναι η ταυτόχρονη εξέλιξη της γνωστικής, αισθησιοκινητικής και συναισθηματικής ανάπτυξης των παιδιών, ώστε να επέλθει η κοινωνικοποίηση και η μάθηση. Επομένως, με τη διπλωματική μου εργασία θα επιχειρήσω να τονίσω την αναγκαιότητα του φόβου, στην συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών από τη γέννηση μέχρι 6 ετών, καθώς και θα επισημάνω τη σημασία της σωστής παιδαγωγικής αντιμετώπισής του από την πλευρά των Παιδαγωγών Προσχολικής Ηλικίας. | el |
dc.format.extent | 120 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Φόβος | |
dc.subject | Άγχος | |
dc.subject | Φοβίες | |
dc.subject | Αρνητικά συναισθήματα | |
dc.subject | Συναισθηματική ανάπτυξη | |
dc.subject | Συναισθηματική νοημοσύνη | |
dc.subject | Ενσυναίσθηση | |
dc.title | Ο ρόλος του φόβου στην συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών από την γέννηση έως 6 ετών. Απόψεις παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας. | el |
dc.title.alternative | The role of fear in the emotional development of children from birth to 6 years. Opinions of preschool pedagogues. | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Papageorgiou, Efstathia | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | Nowadays, Preschool Pedagogues in the Nurseries Schools they work in are called upon to deal with a multitude of child behaviors. These behaviors of children always hide a justified reaction, which is sometimes due to the fear and anxiety of the child. The manifestation of a child's fear, creates disorganization in the daily pedagogical program, in the mental state of the child and in general in the whole routine of the pedagogical action. By understanding and interpreting the children's fears with their corresponding manifestations, the pedagogues can approach each case with the closest pedagogical proposal to it and help the child in every way. The concern of pedagogues is the simultaneous development of cognitive, sensory-motor and emotional development of children, so that socialization and learning can take place. Therefore, with my dissertation I will try to emphasize the necessity of fear, in the emotional development of children from birth to 6 years, as well as I will point out the importance of proper pedagogical treatment by Preschool Pedagogues. | el |