Πλοήγηση ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ανά Μεταπτυχιακό "Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)"
Αποτελέσματα 81-100 από 181
-
Η εμπειρία των καταναλωτών από τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής που προσφέρουν τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-22)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια ποσοτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα μεταξύ 1ης Απριλίου έως 15ης Μαΐου του 2023 με σκοπό να κατανοηθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την αποδοχή της ηλεκτρονικής ... -
Η επίδραση της Covid 19 στο ηλεκτρονικό εμπόριο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-05)Μέσα από την παρούσα εργασία αναδεικνύεται η σημαντικότητα της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στις επιχειρήσεις του κλάδου τροφίμων έπειτα από το ξέσπασμα της πανδημίας. Ειδικότερα, τα ερευνητικά ερωτήματα της μελέτης ... -
Η επίδραση της πανδημίας Covid-19 στον ψηφιακό μετασχηματισμό του τραπεζικού κλάδου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11-26)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί το πόσο έχει επηρεάσει η πανδημία του Covid-19 την χώρα μας, σε σχέση με τον ψηφιακό μετασχηματισμό στον Τραπεζικό Κλάδο. Μελετώντας λοιπόν τις βιβλιογραφίες παρατηρούμε ... -
Η επίδραση της χώρας προέλευσης στην αξιολόγηση του προϊόντος και στην πρόθεση αγοράς: Η περίπτωση των επαγγελματιών σομελιέ στη Γερμανία, για τους ελληνικούς οίνους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-04-06)Η επιτυχία κάθε επιχειρηματικού εγχειρήματος εξαρτάται από την ανταπόκριση της αγοράς στην προσφερόμενη υπηρεσία ή προϊόν. Στον κλάδο του κρασιού, η επιτυχής προσέγγιση του τελικού καταναλωτή, δεν εξαρτάται απόλυτα από τον ... -
Η επίδραση της ψηφιακής επιχειρηματικότητας στην ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-20)Η χρήση του ψηφιακού μετασχηματισμού και των σύγχρονων τεχνολογιών έχει καταστεί σημαντικό μέσο για την κατοχή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στους οργανισμούς. Η χρήση της τεχνολογίας έχει σημαντικό αντίκτυπο στη βελτίωση ... -
Η επίδραση του διαδικτυακού μάρκετινγκ περιεχομένου στην κοινή γνώμη. Μελέτη περίπτωσης τα πλαστικά είδη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-20)Το διαδικτυακό μάρκετινγκ περιεχομένου αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία των διαφημιστών προκειμένου να επηρεάσουν μια μεγάλη μερίδα του πληθυσμού ώστε να επιλέξουν το διαφημιζόμενο αγαθό/ υπηρεσία. Τι συμβαίνει όμως ... -
Η επίδραση του μείγματος μάρκετινγκ και της εμπειρίας της μάρκας στην καθαρή θέση μάρκας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-25)Η πρόσφατη κρίση του κορονοϊού επηρέασε σημαντικά τόσο την παγκόσμια οικονομία όσο και τη συμπεριφορά καταναλωτή. Η αβεβαιότητα κι ο φόβος εντάθηκαν με αποτέλεσμα να αλλάξουν ριζικά οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών ... -
Η επίδραση του πολιτιστικού πλαισίου στην προσαρμογή vs τυποποίησης του μείγματος μάρκετινγκ στο διεθνές περιβάλλον. Μελέτη πολυεθνικών εταιρειών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-04)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων MBA» της Σχολής Διοικητικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών, του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ... -
Η επίδραση του πολυαισθητηριακού μάρκετινγκ στην πρόθεση αγοράς των πελατών: μελέτη για την βιομηχανία προϊόντων τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-13)Στην παρούσα διπλωματική ερευνάται η επίδραση του πολυαισθητηριακού μάρκετινγκ στην πρόθεση αγοράς των πελατών και πιο συγκεκριμένα στην βιομηχανία προϊόντων τροφίμων. Μέσα σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, οι ... -
Η επίδραση του φύλου στην ηγεσία και στην παρακίνηση: Διαφορές και ομοιότητες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-23)Σκοπός της Διπλωματική Εργασίας αποτέλεσε η διερεύνηση και η αποτύπωση της επίδρασης του φύλου στην ηγεσία και στην παρακίνηση. Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική επισκόπηση των εννοιών της ... -
Η επίδραση των διαδικτυακών κριτικών των καταναλωτών στην εικόνα της μάρκας και την πρόθεση αγοράς στα ηλεκτρονικά προϊόντα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05)Το διαδίκτυο και οι τεχνολογίες πληροφοριών έχουν προσφέρει νέες ευκαιρίες στους καταναλωτές να μοιράζονται με άλλα άτομα, ηλεκτρονικές αξιολογήσεις μιας σειράς προϊόντων/ υπηρεσιών. Στο τρέχον, ψηφιοποιημένο περιβάλλον, ... -
Η επιρροή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-12-16)Η παρακάτω διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην αναφορά, την καταγραφή και την ανάλυση των εφαρμογών του ψηφιακού μάρκετινγκ, και συγκεκριμένα των πρακτικών μέσω των οποίων αυτό υλοποιείται ή των ειδών αυτού. Επιπλέον, ... -
Η επιρροή των online reviews στην διαδικασία επιλογής τουριστικού καταλύματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-26)Μια από τις διαχρονικά πιο σταθερές τάσεις των καταναλωτών είναι η προσπάθεια αποφυγής της αβεβαιότητας που προηγείται μιας αγοραστικής απόφασης. Ειδικότερα όταν η αγοραστική απόφαση αφορά προϊόντα ή υπηρεσίες υψηλής ... -
Η επιχειρηματική ηθική στην εποχή του μέτα-ανθρώπου. Προκλήσεις και ευκαιρίες στην τέταρτη βιομηχανική επανάσταση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11)Η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση που επιταχύνθηκε από την πανδημία Covid-19 διαμορφώνει ένα νέο περιβάλλον ανάπτυξης και λειτουργίας του meta-ανθρώπου∙ ενός ανθρώπου που θα χαρακτηρίζεται από την αυξημένη αλληλεπίδρασή του ... -
Η εφαρμογή ενός συστήματος κοστολόγησης ανά δραστηριότητα σε ένα περιβάλλον φαρμακευτικής έρευνας και η επικουρική συνδρομή του στην διαδικασία λήψης αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06)Το στάδιο της έρευνας και ανάπτυξης νέων προϊόντων στον τομέα της φαρμακοβιομηχανίας αντιμετωπίζει υψηλό βαθμό ρίσκου και απαιτεί σημαντικές επενδύσεις εταιρικών πόρων. Για αυτόν τον λόγο, οι αποφάσεις που λαμβάνονται σε ... -
Η εφαρμογή των θεωρητικών μοντέλων οργανωσιακής αλλαγής στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.) και η ανάδειξη του κατάλληλου υβριδικού μοντέλου αλλαγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-07)Η εν λόγω διπλωματική εργασία που έχει τίτλο: «Η εφαρμογή των θεωρητικών μοντέλων οργανωσιακής αλλαγής στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.) και η ανάδειξη του κατάλληλου υβριδικού μοντέλου αλλαγής» και αναπτύσσεται σε έξι ... -
Η ηγεσία στην εποχή της τηλεργασίας: οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο νέος ηγέτης και οι δεξιότητες που χρειάζεται για να ανταπεξέλθει
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-08)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων MBA» της Σχολής Διοικητικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών, του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ... -
Η θέση της γυναίκας στον εργασιακό χώρο της ναυτιλίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-11)Εισαγωγή: Η ναυτιλιακή βιομηχανία παραδοσιακά κυριαρχείται από άντρες, και παραμένει έτσι, συχνά διαιωνιζόμενη από αντρικές αναφορές που περιβάλλουν τη γλώσσα που χρησιμοποιείται από τη βιομηχανία. Αν και έχουν σημειωθεί ... -
Η κατάργηση των third party cookies και η επίδραση στη λειτουργία των επιχειρήσεων - Mία εμπειρική προσέγγιση από τη σκοπιά της λειτουργίας του marketing
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-11-07)Η λειτουργία του μάρκετινγκ αποτελεί αναμφισβήτητα μία από τις σημαντικότερες λειτουργίες σε μία επιχείρηση καθώς είναι σε θέση να φέρει σε επικοινωνία το παραγόμενο προϊόν ή υπηρεσία με τον τελικό αποδέκτη-καταναλωτή. Η ... -
Η σημασία που διαδραματίζει η επιχειρηματική ηθική στο προφίλ του μάνατζερ μιας επιχείρησης. Πως αυτή επηρεάζει τις αποφάσεις του σε περιόδους κρίσης και τι ρόλο παίζει στις πρακτικές του για την οικονομική ευημερία της
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06)Από την εποχή των αρχαίων φιλοσόφων η ηθική αποτέλεσε θέμα έντονης αντιπαράθεσης και συζήτησης τόσο στην Αθήνα όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα με τους φιλοσόφους να συμφωνούν για τη βαρύτητα που είχε σαν χαρακτηριστικό ενός ...