Search
Now showing items 1-10 of 10
Η εκπαιδευτική αξιολόγηση στην Ελλάδα: ανάλυση μέσω της συναινετικής μεθόδου Delphi
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)
Η παρούσα εργασία έχει στόχο τη μελέτη του πεδίου της Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης, που παρουσιάζει μεγάλη πολικότητα στην εκπαιδευτική κοινότητα της Ελλάδας. Ο απώτερος σκοπός της έρευνας είναι η ανάδειξη ενός συναινετικού ...
Διαχείριση των συγκρούσεων από τους διευθυντές/τριες στις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης & καλές πρακτικές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)
Τη σημερινή εποχή οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καλούνται όχι μόνο να διευθετήσουν ζητήματα διοικητικά, οργανωσιακά, αλλά και να καταφέρουν να προλάβουν τη ραγδαία τεχνολογική και επιστημονική ...
Εκπαίδευση οικονομικών μεταναστών. Μέθοδοι και προσεγγίσεις. Η περίπτωση της Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-13)
Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια μελέτης των μεθοδολογικών προσεγγίσεων για την εκπαίδευση των οικονομικών μεταναστών. Σκοπός είναι η διερεύνηση των σημαντικών αρχών και της δομής του εκπαιδευτικού συστήματος του ...
Καλές πρακτικές στη διαχείριση κρίσεων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-21)
Στην παρούσα εργασία ερευνήθηκαν οι Καλές Πρακτικές που χρησιμοποιούνται από εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με σκοπό την πρόληψη, τη διαχείριση και την ορθή αντιμετώπιση πιθανών κρίσεων στο σχολικό χώρο. Η ...
Μέτρηση της ικανοποίησης των εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Εφαρμογή στα νηπιαγωγεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-13)
Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι μέτρηση της ικανοποίηση των εκ-παιδευτικών κατά την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τη διάρ-κεια της πανδημίας του Covid-19 και συγκεκριμένα των νηπιαγωγών. Η έρευνα της ...
Διαχείριση κρίσεων σε σχολικές μονάδες: απαιτούμενες γνώσεις, δεξιότητες και κατάρτιση εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)
Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει τις γνώσεις και την κατάρτιση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη διαχείριση κρίσιμων περιστατικών (ατυχήματα, σεισμοί, πυρκαγιές, ...
Εκτίμηση άμεσων και έμμεσων επιπτώσεων στην εκπαίδευση από την πανδημία - Μεθοδολογικό πλαίσιο και μελέτη εφαρμογής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-22)
Ιστορικά ολόκληρη η ανθρωπότητα αντιμετώπισε πολλές προκλήσεις. Τις μεγαλύτερες και περισσότερες συνέπειες προκάλεσαν οι πανδημίες, δηλαδή επιδημικές μολυσματικές ασθένειες που έχουν ταχύτατο ρυθμό και χρόνο εξάπλωσης στους ...
Διαχείριση των νέων εκπαιδευτικών και ενσωμάτωσή τους στις σχολικές μονάδες με την εφαρμογή του Mentoring (Συμβουλευτική καθοδήγηση)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03)
Σκοπός. Η παρούσα εργασία σκοπεύει να αναδείξει την εφαρμογή του Mentoring στη διαχείριση των νέων εκπαιδευτικών αλλά και στην ενσωμάτωσή τους στην εκπαιδευτική – σχολική κοινότητα. Σχεδιασμός / Μεθοδολογία / Προσέγγιση. ...
Διαχείριση κρίσεων που προκύπτουν από αποκλίνουσες συμπεριφορές και παραβατικότητα μαθητών σε σχολικές μονάδες κοινωνικά ευάλωτων περιοχών της Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-22)
Μία από τις προκλήσεις που οι ηγέτες πρέπει να αντιμετωπίσουν είναι η διαχείριση κρίσεων. Οι ηγέτες καθοδηγούν τα μέλη ενός οργανισμού προς τις λύσεις των προβλημάτων που προκύπτουν κατά τη διάρκεια των κρίσεων και κάνουν ...
Βαρόμετρο ικανοποίησης των εκπαιδευτικών ως προς την οργάνωση και λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-22)
Η επίτευξη των στρατηγικών στόχων της εκπαιδευτικής πολιτικής συναρτάται από την ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου. Η παροχή υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικών υπηρεσιών είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ικανοποίηση ...