Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-6 από 6
Χαρτογράφηση και παρουσίαση των εκπαιδευτικών δράσεων στο σύνολο των ελληνικών ακαδημαϊκών και σε δείγμα των ελληνικών σχολικών βιβλιοθηκών, ως προς τα οργανωτικά και εκπαιδευτικά τους χαρακτηριστικά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-13)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει σε τι βαθμό και με ποιους τρόπους υλοποιούνται
εκπαιδευτικές δράσεις τόσο στο σύνολο των ελληνικών ακαδημαϊκών όσο και σε ένα δείγμα
των ελληνικών σχολικών βιβλιοθηκών. Πιο συγκεκριμένα, ...
Ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρίας με τη χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Μια μελέτη εφαρμογής για τους Ολυμπιακούς Αγώνες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-12)
Η πτυχιακή εργασία μου έχει ως θεματική την ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρίας με τη χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Μια μελέτη εφαρμογής για τους Ολυμπιακούς Αγώνες χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα το "Mario and Sonic at the ...
Η ένταξη της παιχνιδοποίησης (gamification) στην εκμάθηση μουσικής προπαιδείας στην πρώτη σχολική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-17)
Σκοπός της εργασίας μας είναι να διερευνήσουμε και να διεξάγουμε ορισμένα
συμπεράσματα σχετικά με το αν, και κατά πόσο επηρεάζει η ένταξη στοιχείων
παιχνιδοποίησης στην μουσική προπαιδεία, την δεκτικότητα και αποδοτικότητα ...
Εκπαιδευτικά προγράμματα για άτομα με νοητική αναπηρία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-29)
Το μουσείο αποτελεί θεσμό ο οποίος υφίσταται ήδη από αρχαιοτάτων χρόνων. Η ύπαρξή του στην κοινωνία το υπέβαλε στις κοινωνικές αλλαγές που υφίσταται και η ίδια η κοινωνία. Σταδιακά, και μέσω πολλών αλλαγών, το μουσείο ...
Η πληροφοριακή παιδεία και η χρήση της ως εργαλείο αντιμετώπισης των ψευδών ειδήσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-05)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει τον ρόλο της πληροφοριακής παιδείας και το πώς μπορούν οι χρήστες μέσω των πληροφοριακών δεξιοτήτων που κατέχουν να αντιμετωπίσουν το φαινόμενο των ψευδών ειδήσεων ...
Υβριδικοί τρόποι μάθησης - στάσεις και απόψεις εκπαιδευόμενων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-03)
Ο υβριδικός τρόπος μάθησης έχει αναγνωριστεί σε διεθνές επίπεδο ως ένα καίριο ζήτημα που αφορά τόσο τους εκπαιδευτές όσο και τους εκπαιδευόμενους και η αποτελεσματική οργάνωσή του απασχολεί τον κλάδο της εκπαίδευσης σε ...