Show simple item record

Ανάλυση και πρόβλεψη συναισθήματος από διαδικτυακές κριτικές πελατών

dc.contributor.advisorBousdekis, Alexandros
dc.contributor.advisorΜιαούλης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΠαπαδόπουλος, Ευστάθιος
dc.date.accessioned2022-03-30T10:50:57Z
dc.date.available2022-03-30T10:50:57Z
dc.date.issued2022-03-04
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2021
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1872
dc.description.abstractΗ διπλωματική αφορά την ανάλυση και πρόβλεψη συναισθήματος σε διαδικτυακές κριτικές πελατών με τη χρήση μεθόδων αναλυτικής δεδομένων και μηχανικής μάθησης. Η προσέγγιση της διπλωματικής επεξεργάζεται το κείμενο των σχολίων, προβλέπει την γνώμη των επόμενων πελατών και εξετάζει την επίδραση διαφόρων κριτηρίων στην συνολική γνώμη του πελάτη. Η προσέγγιση επικυρώνεται στον τομέα του τουρισμού, χρησιμοποιώντας ένα dataset που προέρχεται από το TripAdvisor. Τα κριτήρια αφορούν διαφορετικές υπηρεσίες και διαδικασίες των ξενοδοχείων. Η γλώσσα υλοποίησης της διπλωματικής είναι η Python.el
dc.format.extent100el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMachine Learningel
dc.subjectSentiment Analysisel
dc.subjectPredictive Analyticsel
dc.subjectOnline Hotel Reviewsel
dc.subjectHotel Servicesel
dc.titleΑνάλυση και πρόβλεψη συναισθήματος από διαδικτυακές κριτικές πελατώνel
dc.title.alternativeSentiment analysis and prediction from online customer reviewsel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΜαστοροκώστας, Πάρις
dc.contributor.committeeΜπαρδής, Γεώργιος
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.description.abstracttranslatedThe thesis is about analyzing and predicting sentiment in online customer reviews using data analytics and machine learning methods. The thesis’ approach processes the text of the comments, predicts the opinion of subsequent customers and examines the impact of various criteria on the overall customer opinion. The approach is validated in the tourism domain using a dataset derived from TripAdvisor. The criteria relate to different hotel services and processes. The implementation language of the thesis is Python.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές