dc.contributor.advisor | Χαλυβοπούλου, Βάντα | |
dc.contributor.author | Μεταξάς, Ανδρέας | |
dc.date.accessioned | 2022-03-31T08:40:05Z | |
dc.date.available | 2022-03-31T08:40:05Z | |
dc.date.issued | 2022-03-10 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2031 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1882 | |
dc.description.abstract | Αποτελείται από το ερευνητικό κομμάτι και το πρακτικό. Το ερευνητικό αφορά τα βιντεοπαιχνίδια σε ορισμό και ιστορία, καθώς και την εννοιολογική τέχνη. Το πρακτικό αποτελείται από τον σχεδιασμό 6 πιστών, 7 εχθρών, 7 στολών και 6 όπλων. Το θέμα του παιχνιδιού βασίζεται στις ανθρώπινες φοβίες και πώς ξεπερνώντας τες ο πρωταγωνιστής τις μετατρέπει σε δυνάμεις του, κάθε εχθρός αντιπροσωπεύει μια από αυτές και νικώντας τον επιβραβεύεται με ένα αντικείμενο που του δίνει την δύναμη της μέχρι τωρα φοβίας του. | el |
dc.format.extent | 30 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Concept art | el |
dc.title | Παραϋπνία, εννοιολογική τέχνη ενός βιντεοπαιχνιδιού | el |
dc.title.alternative | Parasomnia, concept art ενός βιντεοπαιχνιδιού | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Τσιάρα, Μάρθα | |
dc.contributor.committee | Χρηστίδης, Δημήτριος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας | el |