Show simple item record

Παραϋπνία, εννοιολογική τέχνη ενός βιντεοπαιχνιδιού

dc.contributor.advisorΧαλυβοπούλου, Βάντα
dc.contributor.authorΜεταξάς, Ανδρέας
dc.date.accessioned2022-03-31T08:40:05Z
dc.date.available2022-03-31T08:40:05Z
dc.date.issued2022-03-10
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2031
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1882
dc.description.abstractΑποτελείται από το ερευνητικό κομμάτι και το πρακτικό. Το ερευνητικό αφορά τα βιντεοπαιχνίδια σε ορισμό και ιστορία, καθώς και την εννοιολογική τέχνη. Το πρακτικό αποτελείται από τον σχεδιασμό 6 πιστών, 7 εχθρών, 7 στολών και 6 όπλων. Το θέμα του παιχνιδιού βασίζεται στις ανθρώπινες φοβίες και πώς ξεπερνώντας τες ο πρωταγωνιστής τις μετατρέπει σε δυνάμεις του, κάθε εχθρός αντιπροσωπεύει μια από αυτές και νικώντας τον επιβραβεύεται με ένα αντικείμενο που του δίνει την δύναμη της μέχρι τωρα φοβίας του.el
dc.format.extent30el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectConcept artel
dc.titleΠαραϋπνία, εννοιολογική τέχνη ενός βιντεοπαιχνιδιούel
dc.title.alternativeParasomnia, concept art ενός βιντεοπαιχνιδιούel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΤσιάρα, Μάρθα
dc.contributor.committeeΧρηστίδης, Δημήτριος
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές