dc.contributor.advisor | Μηλιώτη, Χριστίνα | |
dc.contributor.author | Σιαφάκας, Ηλίας | |
dc.date.accessioned | 2022-04-01T07:03:30Z | |
dc.date.available | 2022-04-01T07:03:30Z | |
dc.date.issued | 2022-03 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2041 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1892 | |
dc.description.abstract | Στο παρόν τεύχος παρουσιάζονται οι προδιαγραφές της FIA που πρέπει να τηρούνται για την κατασκευή αγωνιστικής πίστας Κατηγορίας 1, πίστα δηλαδή που θα μπορεί να φιλοξενεί και αγώνες Φόρμουλα 1, όπως η γεωμετρική διάταξη, καθώς και τα μέτρα ασφαλείας που χρειάζονται για τη διεξαγωγή των μηχανοκίνητων αγώνων. Στη συνέχεια , πραγματοποιείται μελέτη και ανάλυση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών τεσσάρων υφιστάμενων αγωνιστικών πιστών . Αυτές οι πίστες είναι αυτές του Σίλβερστον, του Ιντερλάγκος, του Μπαχρέιν και της Ίμολα. Για την ανάλυση τους αποτυπώνονται μιας και δ εν είναι γνωστά τα γεωμετρικά τους στοιχεία με τη χρήση του Plex Earth, μέσω του οποίου αποτυπώνονται οι πίστες στοAutoCAD σε κλίμακα 1:1. Στη συνέχεια, συσχετίζεται μαθηματικά η ακτίνα στροφής μιας πίστας με την ταχύτητα των αγωνιστικών αυτοκινήτων. Από αυτή τη συσχέτιση προκύπτει μια μαθηματική εξίσωση με την οποία μπορεί να γίνει μία βάσιμη εκτίμηση της ταχύτητας των αγωνιστικών αυτοκινήτων στις στροφές. Οι ταχύτητες των αγωνιστικών αυτοκινήτων που σχολιάζονται είναι αυτοκίνητα κατηγορίας Φόρμουλα 1. Έπειτα, προτείνεται η κατασκευή αγωνιστικής πίστας Κατηγορίας 1 στην Ελλάδα που θα πληρεί πλήρως τις προδιαγραφές και θα δύναται να είναι εντελώς λειτουργική. Παρουσιάζονται αναλυτικά τα σχέδια της, όπως ορίζει η FIA. Γίνεται και μία μελέτη όσο αναφορά για την εύρεση της ιδανικής τοποθεσίας καθώς και για τη σύνδεσή της με το ήδη υπάρχον οδικό δίκτυο. | el |
dc.format.extent | 96 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Οδοποιία | el |
dc.subject | Αγωνιστική πίστα | el |
dc.subject | Φωτορεαλιστικά σχέδια | el |
dc.subject | Οδόστρωμα | el |
dc.subject | Αποτύπωση | el |
dc.subject | FIA | el |
dc.subject | Φόρμουλα 1 | el |
dc.subject | Οδοστρωσία | el |
dc.title | Διερεύνηση εφαρμογής των οδηγιών της FIA για τον σχεδιασμό αγωνιστικής πίστας Κατηγορίας 1 στην Ελλάδα | el |
dc.title.alternative | Investigating the implementation of the FIA guidelines for the design of a Grade 1 race track in Greece | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Tyrinopoulos, Yannis | |
dc.contributor.committee | Μητρόπουλος, Λάμπρος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών | el |
dc.description.abstracttranslated | This thesis presents the FIA specifications that must be met for the construction of a Grade 1 race track, i.e. a track that can also host Formula 1 races includeing, the geometric layout, as well as the safety measures needed to conduct motor racing. Then some existing racing tracks are analyzed to investigate their geometric design characteristics. These tracks are those of Silverston, Interlagos, Bahrain and Imola. In order to analyze these racing tracks, they are imprinted using the Plex Earth software, through which the tracks will be captured in AutoCAD on a scale of 1:1. The turning radius of a track is mathematically correlated with the speed of the race cars. From this correlation emerges a mathematical equation with which a valid estimation of the speed of racing cars in corners can be made. The speed of the racing cars that are commented on are Formula 1 class cars. Then, it is proposed on my behalf to construct a Grade 1 race track in Greece that will fully meet the standards and will be able to be completely functional. Its plans are presented in detail, as defined by the FIA. A study regarding the ideal location as well as its connection with the existing road network is also conducted. | el |