dc.contributor.advisor | Psaromiligkos, Ioannis (Yannis) | |
dc.contributor.author | Αναστασιάδου, Μαρία Κυριακή | |
dc.contributor.author | Τεστεμπασίδου, Στυλιανή | |
dc.date.accessioned | 2022-04-01T11:35:25Z | |
dc.date.available | 2022-04-01T11:35:25Z | |
dc.date.issued | 2022-04-01 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2048 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1899 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων» του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, υπό την επίβλεψη του Καθηγητή και Διευθυντή του Τομέα Διοικητικής Πληροφορικής & Επιστήμης των Αποφάσεων του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων
του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής κου Γιάννη Ψαρομήλιγκου, τον οποίο και ευχαριστούμε ιδιαιτέρως για την καθοδήγησή του και τις συμβουλές του. Η επιλογή της διπλωματικής μας εργασίας με θέμα «Διοίκηση της Εκπαίδευσης με το MS Teams: Μελέτη Περίπτωσης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση» έγινε κατόπιν έντονου ενδιαφέροντος σχετικά με τα Πληροφοριακά Συστήματα και τον τρόπο που αυτά μπορούν να βοηθήσουν στις απαιτήσεις της σχολικής μονάδας και πιο συγκεκριμένα στον τομέα της
εκπαιδευτικής διοίκησης. Πιο αναλυτικά, η χρήση της τεχνολογίας στη σύγχρονη κοινωνία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής μας ζωής. Ιδιαίτερα οι ανάγκες και οι απαιτήσεις που δημιουργήθηκαν με την εμφάνιση της πανδημίας Covid-19 έφεραν στο προσκήνιο τη σημαντικότητα του ρόλου των Πληροφοριακών Συστημάτων σε πολλούς τομείς και πιο
συγκεκριμένα στη σχολική κοινότητα. Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν και να βρουν λύσεις σχετικά με τη διεξαγωγή και την ομαλή ροή της διαδικασίας της διδασκαλίας και της μάθησης. Πέρα όμως από αυτούς τους τομείς και το κομμάτι της διοίκησης αναγκάστηκε να ανταπεξέλθει στις νέες απαιτήσεις που παρουσιάστηκαν χρησιμοποιώντας πιο εξελιγμένα Πληροφοριακά Συστήματα. Ωστόσο, συνεχίζουν να υπάρχουν αρκετές ανάγκες που παραμένουν άλυτες. Το παρωχημένο και παραδοσιακό ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα χρειάζεται να εκσυγχρονιστεί περισσότερο, εισάγοντας καινοτόμες λύσεις και νέα εξελισσόμενα Πληροφοριακά Συστήματα, που θα συνδράμουν στις απαιτήσεις που εμφανίζονται στην σχολική κοινότητα. Για αυτούς τους λόγους επιλέξαμε την εφαρμογή του Οικοσυστήματος του Microsoft
Teams, ώστε να καλύψει ορισμένες από τις απαιτήσεις που μας παρουσίασε το διοικητικό προσωπικό των σχολείων, των οποίων εργαζόμαστε. Συγκεκριμένα, το Microsoft Teams είναι ένα εργαλείο που συνεχώς εξελίσσεται, προσπαθώντας να καλύψει τις αναδυόμενες απαιτήσεις της εκπαίδευσης. Παρόλα αυτά, στον ελλαδικό χώρο δεν αποτελεί ένα ευρέως χρησιμοποιούμενο
εργαλείο, ωστόσο στη διεθνής κοινότητα κατέχει υψηλή θέση χρήσης στον τομέα της εκπαίδευσης αλλά και των επιχειρήσεων. | el |
dc.format.extent | 121 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Εκπαιδευτική διοίκηση | el |
dc.subject | Microsoft Teams | el |
dc.subject | Πληροφοριακά συστήματα | el |
dc.title | Διοίκηση της εκπαίδευσης με το Microsoft Teams: Μελέτη περίπτωσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.title.alternative | Education management with Microsoft Teams: A case study in primary education | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Yannas, Prodromos | |
dc.contributor.committee | Spyridakos, Athanasios | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |