dc.contributor.advisor | Meintasi, Athanasia | |
dc.contributor.advisor | Panopoulos, Vasileios | |
dc.contributor.author | Ηλιού, Πηγή | |
dc.contributor.author | Κατσούλη, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2021-02-16T10:31:40Z | |
dc.date.available | 2021-02-16T10:31:40Z | |
dc.date.issued | 2020-02-11 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/205 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-56 | |
dc.description.abstract | Το ενδιαφέρον των συντακτριών της παρούσας διπλωματικής εργασίας σχετικά με τις διδακτικές μεθόδους που αξιοποιούνται οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στις Τάξεις Υποδοχής Προσφύγων οδήγησε στη δημιουργία αυτής της έρευνας. Στο πρώτο μέρος αυτής της μεταπτυχιακής εργασίας παρουσιάζεται το θεωρητικό υπόβαθρο σχετικά με τη Διαπολιτισμική Αγωγή, το νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει στην Ελλάδα , τα μοντέλα διαχείρισης της ετερότητας και το ρόλο του εκπαιδευτικού στις τάξεις υποδοχής ενώ στο δεύτερο μέρος αναλύονται με τη διεξαγωγή μιας ποσοτικής έρευνας σε ένα δείγμα εκπαιδευτικών που διδάσκουν ή δίδασκαν τα προηγούμενα έτη σε Τάξεις Υποδοχής στα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία σχολεία της χώρας.
Σκοπός: "Η μελέτη των απόψεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως προς τη χρησιμότητα συγκεκριμένων μεθόδων διδασκαλίας στις Τάξεις Υποδοχής Προσφύγων".
Μέθοδος: Για τη διεξαγωγή της έρευνας δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο απαντήθηκε από 60 εκπαιδευτικούς που εργάστηκαν ή εργάζονται σε δημοτικά και νηπιαγωγεία με Τάξεις Υποδοχής Προσφύγων. Η στατιστική ανάλυση των δεδομένων έγινε με τη βοήθεια του στατιστικού πακέτου Statistical Package for Social Sciences 23 για Windows 7.
Αποτελέσματα: Με βάση τα ευρήματα από την ανάλυση των απαντήσεων του ερωτηματολογίου διαφαίνεται το γνωστικό και το εμπειρικό υπόβαθρο του δείγματος, οι αντιλήψεις τους για τις διδακτικές πρακτικές που αξιοποιούν και την αποτελεσματικότητα τους όπως επίσης και οι αδυναμίες και οι βελτιώσεις που επιδέχονται οι πρακτικές αυτές.
Συμπεράσματα: Μετά την διεξοδική ανάλυση της έρευνας δίνονται αφορμές για περαιτέρω διευκρινήσεις και προτάσεις για προοδευτικές αλλαγές στη διδασκαλία των Τάξεων Υποδοχής. | el |
dc.format.extent | 64 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Διαπολιτισμική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Πρωτοβάθμια | el |
dc.subject | Τάξεις υποδοχής | el |
dc.subject | Πρόσφυγες | el |
dc.subject | Διδακτικές πρακτικές | el |
dc.title | Η ένταξη των μαθητών προσφύγων στο Ελληνικό σχολείο και η άποψη των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τις διδακτικές μεθόδους στις τάξεις υποδοχής. | el |
dc.title.alternative | The integration of refugee students in the Greek school and the primary school teachers’ view on the matter. | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Papageorgiou, Efstathia | |
dc.contributor.committee | Panopoulos, Vasileios | |
dc.contributor.committee | Meintasi, Athanasia | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | The first part of this postgraduate assignment presents the theoretical background of Intercultural Education, the legislative frame work which is in effect in Greece, the management models of the heterogeneity and the teachers' role in reception classes while in the second part of the assignment these topics are fully analysed after conducting a quantitative study on a sample of teachers teaching or having taught the previous years in reception classes in primary schools and kindergartens in our country.
Purpose: The purpose of the specific assignment is to study the teaching practices which are applied to the reception classes of the primary education by teachers.
Method: A qyestionmaire posed to the 60 teachers and analysis based on Statistical Package for Social Sciences 23 for Windows 7.
Results:The results based on the reasearch findings which were gathered via conclusions aredrawn about the cognitive and empirical background of the teachers', who answered the questionmaire, in relation to the educational practices they apply,the teachers' perception of the effectiveness of the educational practices they deploy, the weaknesses and the possible improvement of those practices are studied as well.
Discuss: In conclusion, a lot of reasons for further study and suggestions for progressive changes to the teaching methods in reception classes are given. | el |