Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ποιοτικά χαρακτηριστικά διευθυντών που συμβάλλουν στην αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων. Η περίπτωση του Covid 19 στις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

dc.contributor.advisorΠιερράκος, Γεώργιος
dc.contributor.authorΓιαουρτοπούλου, Καλλισθένη
dc.contributor.authorΚουβάτσου, Σοφία
dc.date.accessioned2022-04-05T11:02:19Z
dc.date.available2022-04-05T11:02:19Z
dc.date.issued2022-03-22
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2060
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1911
dc.description.abstractΣτη διπλωματική εργασία που ακολουθεί σκοπός του θεωρητικού της μέρους είναι να διερευνηθούν και να προσδιοριστούν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των διευθυντών, τα οποία μπορούν να συμβάλουν και να παίξουν καθοριστικό ρόλο στην πετυχημένη λειτουργία μίας σχολικής μονάδας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, όπως επίσης να διερευνηθεί η διαχείριση των κρίσεων και της πανδημίας Covid 19 από τον διευθυντή. Τα τρία ερευνητικά ερωτήματα-στόχοι που αναλύονται στην εργασία είναι: (α) ποια είναι τα ποιοτικά χαρακτηριστικά ενός διευθυντή σχολικής μονάδας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση που μπορούν να συμβάλουν στην πετυχημένη λειτουργία της; (β) πώς μπορεί να διαχειριστεί ο διευθυντής τις κρίσεις στη σχολική μονάδα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης; (γ) πώς διαχειρίζεται ο διευθυντής την πρωτόγνωρη κρίση της πανδημίας Covid 19 στη σχολική μονάδα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης; Το ερώτημα που απαντάται αρχικά αφορά τα ποιοτικά χαρακτηριστικά ενός διευθυντή σε ένα σχολικό οργανισμό πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Μέσα από την ανάλυση τους γίνεται σαφές ότι παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία. Παράλληλα δίνεται μεγάλη έμφαση στα μοντέλα ηγεσίας. Αναφέρονται διάφορα μοντέλα ηγεσίας που σχεδιάστηκαν στον χώρο της εκπαίδευσης, όπως επίσης επισημαίνονται τα πιο κατάλληλα μοντέλα ηγεσίας, των οποίων η εφαρμογή μπορεί να οδηγήσει στην επιτυχή λειτουργία των σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Έπειτα, αναλύεται η διαχείριση της κρίσης σε μία σχολική μονάδα από τον διευθυντή και πώς αυτή αντανακλάται μέσα στο σχολείο. Με αφορμή την ανάλυση της διαχείρισης των κρίσεων, προσεγγίζεται και αναλύεται διεξοδικά η περίπτωση του Covid 19 και πώς η ηγεσία διαχειρίστηκε αυτή την πρωτόγνωρη κρίση. Μέσα από την ανάλυση των ερευνητικών ερωτημάτων και τη διευθέτηση του σκοπού της δευτερογενούς έρευνας γίνεται σαφές ότι η αποτελεσματικότητα στη σχολική μονάδα μπορεί να επέλθει έπειτα από πολλούς και ποικίλους παράγοντες. Όλες οι παραπάνω πληροφορίες προκύπτουν έπειτα από βιβλιογραφική ανασκόπηση, ωστόσο θα ακολουθήσει στο τέταρτο κεφάλαιο ποσοτική έρευνα στην οποία θα εξεταστούν και θα αναλυθούν οι απαντήσεις που θα δοθούν στα παραπάνω ερωτήματα από ένα δείγμα εκπαιδευτικών.el
dc.format.extent111el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΗγεσίαel
dc.subjectΠοιοτικά χαρακτηριστικάel
dc.subjectΜοντέλα ηγεσίαςel
dc.subjectΔιαχείριση κρίσεωνel
dc.subjectCovid-19el
dc.subjectΣτάδια κρίσηςel
dc.subjectΚρίσειςel
dc.titleΠοιοτικά χαρακτηριστικά διευθυντών που συμβάλλουν στην αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων. Η περίπτωση του Covid 19 στις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.title.alternativeQualitative characteristics of directors in primary education and effective management crisis. The case of Covid 19el
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeYannas, Prodromos
dc.contributor.committeeSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedThe present diploma dissertation deals with the finding of the characteristics of managers, which could play an important role in the successful condition of a school in primary educationand the management of crisis in a school. The same time there are three searching questions-targets which are: a)Which are the qualitive characteristics that could play an important role to a successful administration?b) How could manage the manager of a school any crisis? (c) How could manage the manager of a school the crisis of Covid 19? In diploma dissertation, it is firstly answered all these characteristics of the administrators, which could play a determinant role in the school life. Furthermore, it is mentioned the multidimensional meaning of school’s effectiveness and is being approached through many ways. In addition to the successful condition of the school are mentioned models of leadership, which are designed for the domain of education. It is also being emerged the effect for the desired models of leadership in the education and how these models could be used in the feature. So, all these information lead to the view of the effective administrator in the primary education. Secondly it is being analyzed how could any manager of a school to manage any crisis and in which aspects could the crisis appeared. Furthermore, it is also analyzed the crisis of Covid 19 and the way that is managed by the leadership of schools. The answers to the searching questions show us that the effectiveness is a school could appear through many, different factors. In the fourth chapter is being analyzed all the details that are being taken by the literature review in a primordialresearch, which took place. All the answers were consecrated through the use of a quantitative research that include and analyze all the factors that were being mentioned, through the eyes of teachers.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές