Show simple item record

Εκτίμηση άμεσων και έμμεσων επιπτώσεων στην εκπαίδευση από την πανδημία - Μεθοδολογικό πλαίσιο και μελέτη εφαρμογής

dc.contributor.advisorSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.authorΑρβανίτη, Σταματία
dc.date.accessioned2022-04-08T09:38:40Z
dc.date.available2022-04-08T09:38:40Z
dc.date.issued2022-03-22
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2082
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1933
dc.description.abstractΙστορικά ολόκληρη η ανθρωπότητα αντιμετώπισε πολλές προκλήσεις. Τις μεγαλύτερες και περισσότερες συνέπειες προκάλεσαν οι πανδημίες, δηλαδή επιδημικές μολυσματικές ασθένειες που έχουν ταχύτατο ρυθμό και χρόνο εξάπλωσης στους ανθρώπους. Μια τέτοια ήταν και η πανδημία του κορονοϊού covid-19. Γενικά οι πανδημίες και ειδικότερα τώρα η πανδημία covid-19 πέρα από επιπτώσεις στη σωματική και ψυχική υγεία των ανθρώπων επέφερε σοβαρούς κλυδωνισμούς τόσο στην οικονομική όσο και την κοινωνική ζωή των ανθρώπων. Τα περιοριστικά μέτρα που υιοθετήθηκαν με σκοπό τον περιορισμό εξάπλωσής της επηρέασαν και την Εκπαίδευση. Η επιτακτική ανάγκη για κοινωνική αποστασιοποίηση επέβαλε το καθολικό κλείσιμο των σχολικών μονάδων και τη διακοπή της δια ζώσης διδασκαλίας. Η εξ αποστάσεως διδασκαλία ήταν η λύση που υιοθετήθηκε. Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών και μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τα οφέλη, τα εμπόδια και τις καλές πρακτικές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά τις δύο περιόδους εφαρμογής της, Μάρτιος 2020- Μάιος 2020 και Νοέμβριος 2020- Μάιος 2021. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν πέντε (5) εκπαιδευτικοί και πέντε (5) μαθητές μεγάλου ιδιωτικού σχολείου της Δυτικής Αθήνας. Από την έρευνα τα σημαντικότερα οφέλη που προέκυψαν για τις δύο εμπλεκόμενες πλευρές είναι:  Η ανάπτυξη τεχνολογικών δεξιοτήτων  Η ενίσχυση της αυτενέργειας και της μαθητοκεντρικής διδακτικής πρακτικής  Η εξατομικευμένη διδασκαλία με άμεση ανατροφοδότηση και ενίσχυση της κριτικής σκέψης  Η εξοικονόμηση χρόνου Τα πιο σημαντικά προβλήματα που αναδείχθηκαν είναι:  Ο υπερβολικός φόρτος εργασίας  Η απουσία εξοικείωσης με τα ηλεκτρονικά περιβάλλοντα μάθησης  Ο εκφοβισμός από τους συμμαθητές  Η δυσκολία επίβλεψης των μαθητών  Οι τεχνικές δυσκολίες υποδομής και συνδεσιμότητας Κλείνοντας, οι καλές πρακτικές που αναδείχθηκαν και καλό θα ήταν να ενσωματωθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι οι εξής:  Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και στη δια ζώσης διδασκαλία  Η δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και η δυνατότητα επικαιροποίησής του  Το υβριδικό μοντέλο μάθησης  Η δυνατότητα για ενεργητική μάθηση  Η ανάγκη αναδιάρθρωσης των προγραμμάτων σπουδώνel
dc.format.extent85el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subjectCovid-19el
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectΜαθητέςel
dc.subjectDistance educationel
dc.subjectΤηλεκπαίδευσηel
dc.subjectΔιαχείριση πολικότηταςel
dc.subjectΟφέληel
dc.subjectΕμπόδιαel
dc.subjectΚαλές πρακτικέςel
dc.titleΕκτίμηση άμεσων και έμμεσων επιπτώσεων στην εκπαίδευση από την πανδημία - Μεθοδολογικό πλαίσιο και μελέτη εφαρμογήςel
dc.title.alternativeAssesment of direct and indirect effects of c-19 pandemic on education system. Methodological framework and case studyel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeYannas, Prodromos
dc.contributor.committeePsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedHistorically, all of humanity has faced many challenges. The biggest and most consequences were caused by pandemics, ie epidemic infectious diseases that have a rapid pace and time of spread to humans. One such was the covid-19 coronavirus pandemic. Pandemics in general and the covid-19 pandemic in particular now, in addition to affecting the physical and mental health of the people, have caused serious shocks to both the economic and social life of the people. The restrictive measures adopted in order to limit its spread also affected Education. The urgent need for social distancing forced the universal closure of schools and the cessation of lifelong teaching. Distance learning was the solution adopted. The purpose of this research paper is to explore the views of teachers and students of Secondary Education on the benefits, barriers and good practices of distance education during its two periods of application, March 2020-May 2020 and November 2020-May 2021. The sample of the research consisted of five (5) teachers and five (5) students of a large private school in Western Athens. From the research the most important benefits that emerged for the two parties involved are:  The development of technological skills  Enhancing self-efficacy and student-centered teaching practice  Personalized teaching with instant feedback and enhanced critical thinking  Save time The most important problems that emerged are:  Excessive workload  Lack of familiarity with electronic learning environments  Bullying by classmates  The difficulty of supervising students  The technical difficulties of infrastructure and connectivity In conclusion, the good practices that emerged and would be good to integrate into the educational process are the following:  Utilization of new technologies in lifelong learning  The creation of digital educational material and the possibility of updating it  The hybrid learning model  The possibility for active learning  The need to restructure curriculael


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές