dc.contributor.advisor | Μουντρίδου, Μαρία | |
dc.contributor.advisor | Famelis, Ioannis | |
dc.contributor.author | Σπηλιοπούλου, Βασιλική | |
dc.date.accessioned | 2021-02-17T10:03:18Z | |
dc.date.issued | 2021-02-11 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/210 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-61 | |
dc.description.abstract | Augmented reality is an innovative method that scientists have turned to in recent years. The majority of research that has been conducted to date on the use of Augmented Reality in education has focused on cognitive science and science subjects. This paper focuses on research that has been conducted on the pedagogical value of augmented reality for children with autism. The purpose of this paper is to investigate whether augmented reality can contribute positively and improve the areas that lag behind children belonging to the autism spectrum. The method used in the present work is qualitative and focuses on the literature review and research study. The results of this study are that the augmented reality in the field of special education is at an early stage but contributes effectively to the improvement of these children. It is therefore proposed to conduct more extensive research to yield more valid results. | el |
dc.format.extent | 90 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Διαταραχές αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ) | el |
dc.subject | Επαυξημένη πραγματικότητα | el |
dc.subject | Autism spectrum disorders (ASD) | el |
dc.subject | Augmented reality | el |
dc.title | Η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας σε παιδιά με Αυτισμό | el |
dc.title.alternative | Exploiting Augmented Reality in Children with Autism | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Moundridou, Maria | |
dc.contributor.committee | Famelis, Ioannis | |
dc.contributor.committee | Papageorgiou, Efstathia | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | Η επαυξημένη πραγματικότητα είναι μία καινοτόμος μέθοδος, στην οποία έχουν στραφεί οι επιστήμονες τα τελευταία χρόνια. Η πλειοψηφία των ερευνών, που έχουν διεξαχθεί μέχρι σήμερα, για την αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας στην εκπαίδευση, έχει εστιάσει σε γνωστικά αντικείμενων των θετικών και φυσικών επιστημών. Η παρούσα εργασία εστιάζει την προσοχή της στις έρευνες που έχουν διεξαχθεί και σχετίζονται με την παιδαγωγική αξία της επαυξημένης πραγματικότητας σε παιδιά με αυτισμό. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να ερευνήσει κατά πόσο η επαυξημένη πραγματικότητα μπορεί να συνεισφέρει θετικά και να βελτιώσει τους τομείς που υστερούν τα παιδιά που ανήκουν στο φάσμα του αυτισμού. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε στην παρούσα εργασία είναι ποιοτική και εστιάζεται στη βιβλιογραφική ανασκόπηση και τη μελέτη ερευνών. Τα αποτελέσματα της μελέτης αυτής είναι ότι η επαυξημένη πραγματικότητα στον τομέα της ειδικής αγωγής είναι σε πρώιμο στάδιο αλλά συμβάλλει αποτελεσματικά στη βελτίωση των παιδιών αυτών. Επομένως προτείνεται να γίνει εκτενέστερη έρευνα για τη διεξαγωγή εγκυρότερων αποτελεσμάτων. | el |
dcterms.embargoTerms | 12 months | el |
dcterms.embargoLiftDate | 2022-02-17T10:03:18Z | |