Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ενημέρωση και ενίσχυση των γονέων στις περιπτώσεις που παρατηρούνται δυσλειτουργίες στη πρώτη προσχολική ηλικία των παιδιών στους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς

dc.contributor.advisorPanopoulos, Vasileios
dc.contributor.authorΑντωνίου, Άρτεμις
dc.date.accessioned2021-02-18T08:55:00Z
dc.date.issued2021-02-11
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/216
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-67
dc.description.abstractΗ εν λόγω εργασία πραγματεύεται την ανάλυση εννοιών αναφορικά με τις συμπεριφορικές και τις συναισθηματικές διαταραχές. Εξετάζει ζητήματα που αφορούν την ενημερότητα του εκπαιδευτικού, την ενημέρωση και ενίσχυση των γονέων στις περιπτώσεις κατά τις οποίες παρατηρούνται δυσλειτουργίες, μαθησιακές δυσκολίες, συμπεριφορικές και συναισθηματικές διαταραχές, στο πλαίσιο της φοίτησης των νηπίων -ηλικίας 2,5 έως 4 ετών- στους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς. Επίσης, στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία γίνεται αναφορά στις μαθησιακές δυσκολίες και τις διαταραχές συμπεριφοράς κατά την προσχολική (νηπιακή) ηλικία -με ιδιαίτερη επισήμανση στην ανάγκη της συνεργασίας του εκπαιδευτικού με τη διεπιστημονική ομάδα, στο σχολικό πλαίσιο των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣυμπεριφορικές διαταραχέςel
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΣυναισθηματικές διαταραχέςel
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.subjectΣυννοσηρότηταel
dc.subjectΔιαταραχές αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ)el
dc.subjectΓονεϊκή εμπλοκήel
dc.subjectΣυμβουλευτική γονέωνel
dc.subjectΣυμβουλευτική εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΣυνεργασία γονέων και εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΠαράλληλη στήριξηel
dc.subjectΕξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμαel
dc.subjectBehavioral disordersel
dc.subjectLearning difficultiesel
dc.subjectEmotional disordersel
dc.subjectPreschool ageel
dc.subjectComorbidityel
dc.subjectAutism spectrum disorder (ASD)el
dc.subjectParental involvementel
dc.subjectParental counselingel
dc.subjectTeacher counselingel
dc.subjectTeacher – Parent cooperationel
dc.subjectParallel support (PS)el
dc.subjectPersonalized learning programel
dc.titleΕνημέρωση και ενίσχυση των γονέων στις περιπτώσεις που παρατηρούνται δυσλειτουργίες στη πρώτη προσχολική ηλικία των παιδιών στους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούςel
dc.title.alternativeInforming and empowering parents in cases of malfunctions in early preschool children in Municipal kindergartensel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeePanopoulos, Vasileios
dc.contributor.committeeFountzoula, Christina
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis deals with the analysis of concepts related to behavioral and emotional disorders. It addresses issues that concern the awareness of the teacher, the informing and strengthening of the parents in cases where malfunctions, learning difficulties, behavioral and emotional disorders are observed, within the context of infants’ attendance aged 2.5 to 4 years in Μunicipal kindergartens. In this thesis, reference is also made to learning difficulties and behavioral disorders during early childhood (preschool) age –with particular emphasis on the need for cooperation between the teacher and the interdisciplinary team of specialists, within the school context of Municipal kindergartens.el
dcterms.embargoTerms12 monthsel
dcterms.embargoLiftDate2022-02-18T08:55:00Z


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές