Show simple item record

Στυλ ηγεσίας και επαγγελματική εξουθένωση εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

dc.contributor.advisorYannas, Prodromos
dc.contributor.authorΑρβανίτη, Βρισηίς Μαρία
dc.date.accessioned2022-05-05T10:35:47Z
dc.date.available2022-05-05T10:35:47Z
dc.date.issued2022-04-12
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2192
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2043
dc.description.abstractΤο μείζον θέμα της επαγγελματικής εξουθένωσης έχει επηρεάσει και τον κλάδο των εκπαιδευτικών όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο. Σύμφωνα με πληθώρα ερευνών οι εκπαιδευτικοί αισθάνονται εξουθενωμένοι επαγγελματικά. Ωστόσο, άλλες έρευνες συμπεραίνουν ότι δεν αισθάνονται εξουθενωμένοι. Η εξουθένωση, σύμφωνα με τον μοντέλο της Maslach, διακρίνεται στην συναισθηματική εξάντληση, την αποπροσωποποίηση και την προσωπική επίτευξη. Η ηγεσία, επιπροσθέτως, έχει απασχολήσει και συνεχίζει να απασχολεί τους ερευνητές σε όλους τους επαγγελματικούς κλάδους αποδεικνύοντας την εξέχουσα και πολυεπίπεδη θέση της στη ζωή μας. Είναι πολύ σημαντική και στον χώρο των εκπαιδευτικών μονάδων όπου ηγέτης είναι ο διευθυντής του σχολείου. Η σχέση μεταξύ ηγεσίας και επαγγελματικής εξουθένωσης είναι σημαντική καθώς, σύμφωνα με έρευνες που έχουν διεξαχθεί μέχρι τώρα, φαίνεται ότι τα ποσοστά εμφάνισης επαγγελματικής εξουθένωσης στους εκπαιδευτικούς μπορούν να περιοριστούν με το μετασχηματιστικό στυλ ηγεσίας.el
dc.format.extent88el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΗγεσίαel
dc.subjectΣτυλ ηγεσίαςel
dc.subjectΕπαγγελματική εξουθένωσηel
dc.subjectBurnoutel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectΠανδημίαel
dc.titleΣτυλ ηγεσίας και επαγγελματική εξουθένωση εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευσηel
dc.title.alternativeLeadership style and teachers' burnout in primary educationel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.committeePsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedMore and more world community researchers have been interested on the topic of teachers’ burnout. Studies have shown that it is a quite controversial issue as some professionals declare exhausted due to the workload whilst others state otherwise. According to Maslach’s model, burn out syndrome can be devided into the categories of emotional exhaustion, depersonalization and personal achievement. Furthermore, leadership has always been an ongoing topic in all professional fields by proving its superior position in all areas of nowadays life. Leadership is also a crucial element in the educational units where the leader is the headmaster of the school unit. So far, researches have shown that the correlation between the leadership and the burnout is significant as the transformational leadership style has the ability to limit the rates of the teachers’ burnout.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές