Εμφάνιση απλής εγγραφής

Χρήση επαυξημένης πραγματικότητας στην προσχολική εκπαίδευση: μελέτη περίπτωσης σε παιδιά με την ελληνική ως δεύτερη ξένη γλώσσα για τον εμπλουτισμό του λεξιλογίου

dc.contributor.advisorΚρούσκα, Ακριβή
dc.contributor.advisorΣγουροπούλου, Κλειώ
dc.contributor.authorΔρόσου, Σταυρούλα
dc.date.accessioned2022-05-05T13:16:25Z
dc.date.available2022-05-05T13:16:25Z
dc.date.issued2021-09
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2195
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2046
dc.description.abstractΗ χρήση των Νέων Τεχνολογιών έχει ενσωματωθεί σε ποικίλους τομείς της ανθρώπινης ζωής, ένας εκ των οποίων αυτός της Εκπαίδευσης. Η αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες αποτελεί βασική προϋπόθεση για μια αποτελεσματική και ποιοτική μάθηση. Η εκπαίδευση των παιδιών προσχολικής ηλικίας κρίνεται αρκετά απαιτητική αλλά συγχρόνως ενδιαφέρουσα με ανάγκη για συνεχή εύρεση νέων διδακτικών μεθόδων και τρόπων εκπαίδευσης που να ξεφεύγουν από την παραδοσιακή διδασκαλία προωθώντας τον ενεργό και καινοτόμο τρόπο μάθησης. Η παρούσα εργασία στοχεύει να αναδείξει τη χρήση της Επαυξημένης Πραγματικότητας μέσω της εφαρμογής ενός συγκεκριμένου εκπαιδευτικού εργαλείου, του Quiver, σε αλλόγλωσσα παιδιά που φοιτούν σε ελληνικά Νηπιαγωγεία και διδάσκονται την Ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα με σκοπό τον εμπλουτισμό του λεξιλογίου. Σε κάθε περίπτωση, η διεξαγωγή της έρευνας αποσκοπεί στην ανάδειξη αποτελεσμάτων που προκύπτουν από την εφαρμογή της Επαυξημένης Πραγματικότητας στην εκπαιδευτική πράξη στο δείγμα συμμετεχόντων που έλαβε μέρος στην παρούσα μελέτη. Όπως θα αναδειχθεί από τις επόμενες ενότητες της παρούσης εργασίας, η εφαρμογή Επαυξημένης Πραγματικότητας βοήθησε σημαντικά τους συμμετέχοντες στην έρευνα να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιο κατά την εκμάθηση της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσαςel
dc.format.extent81el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνώνel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠροσχολική εκπαίδευσηel
dc.subjectΔιγλωσσίαel
dc.subjectΔιαπολιτισμικότηταel
dc.subjectΔίγλωσση εκπαίδευσηel
dc.subjectΦορητή μάθησηel
dc.subjectΕπαυξημένη πραγματικότηταel
dc.subjectΤεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνίαςel
dc.titleΧρήση επαυξημένης πραγματικότητας στην προσχολική εκπαίδευση: μελέτη περίπτωσης σε παιδιά με την ελληνική ως δεύτερη ξένη γλώσσα για τον εμπλουτισμό του λεξιλογίουel
dc.title.alternativeUse of augmented reality in preschool education: a case study of children with Greek as a second foreign language for vocabulary enrichmentel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeMoundridou, Maria
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.contributor.masterΨηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξηel
dc.description.abstracttranslatedThe use of New Technologies has been integrated into various areas of human life, one of which is Education. The utilization of New Technologies at all educational levels is a basic condition for an effective and quality learning. The education of preschool children is considered quite demanding but at the same time interesting with the need to constantly find new teaching methods and ways of education that go beyond traditional teaching by promoting an active and innovative way of learning. This paper aims to highlight the use of Augmented Reality through the application of a specific educational tool, Quiver, to foreign language children who attend Greek Kindergartens and are taught Greek as a second / foreign language in order to enrich the vocabulary. In any case, the conduct of the research aims to underline the results which come from the application of Augmented Reality in educational practice in the sample of participants who participated in the present study.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές