dc.contributor.advisor | Κρούσκα, Ακριβή | |
dc.contributor.advisor | Σγουροπούλου, Κλειώ | |
dc.contributor.author | Δρόσου, Σταυρούλα | |
dc.date.accessioned | 2022-05-05T13:16:25Z | |
dc.date.available | 2022-05-05T13:16:25Z | |
dc.date.issued | 2021-09 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2195 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2046 | |
dc.description.abstract | Η χρήση των Νέων Τεχνολογιών έχει ενσωματωθεί σε ποικίλους τομείς της ανθρώπινης
ζωής, ένας εκ των οποίων αυτός της Εκπαίδευσης. Η αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών
σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες αποτελεί βασική προϋπόθεση για μια αποτελεσματική
και ποιοτική μάθηση. Η εκπαίδευση των παιδιών προσχολικής ηλικίας κρίνεται αρκετά
απαιτητική αλλά συγχρόνως ενδιαφέρουσα με ανάγκη για συνεχή εύρεση νέων διδακτικών
μεθόδων και τρόπων εκπαίδευσης που να ξεφεύγουν από την παραδοσιακή διδασκαλία
προωθώντας τον ενεργό και καινοτόμο τρόπο μάθησης. Η παρούσα εργασία στοχεύει να
αναδείξει τη χρήση της Επαυξημένης Πραγματικότητας μέσω της εφαρμογής ενός
συγκεκριμένου εκπαιδευτικού εργαλείου, του Quiver, σε αλλόγλωσσα παιδιά που φοιτούν
σε ελληνικά Νηπιαγωγεία και διδάσκονται την Ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα με
σκοπό τον εμπλουτισμό του λεξιλογίου. Σε κάθε περίπτωση, η διεξαγωγή της έρευνας
αποσκοπεί στην ανάδειξη αποτελεσμάτων που προκύπτουν από την εφαρμογή της
Επαυξημένης Πραγματικότητας στην εκπαιδευτική πράξη στο δείγμα συμμετεχόντων που
έλαβε μέρος στην παρούσα μελέτη. Όπως θα αναδειχθεί από τις επόμενες ενότητες της
παρούσης εργασίας, η εφαρμογή Επαυξημένης Πραγματικότητας βοήθησε σημαντικά τους
συμμετέχοντες στην έρευνα να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιο κατά την εκμάθηση της
Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας | el |
dc.format.extent | 81 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Προσχολική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Διγλωσσία | el |
dc.subject | Διαπολιτισμικότητα | el |
dc.subject | Δίγλωσση εκπαίδευση | el |
dc.subject | Φορητή μάθηση | el |
dc.subject | Επαυξημένη πραγματικότητα | el |
dc.subject | Τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνίας | el |
dc.title | Χρήση επαυξημένης πραγματικότητας στην προσχολική εκπαίδευση: μελέτη περίπτωσης σε παιδιά με την ελληνική ως δεύτερη ξένη γλώσσα για τον εμπλουτισμό του λεξιλογίου | el |
dc.title.alternative | Use of augmented reality in preschool education: a case study of children with Greek as a second foreign language for vocabulary enrichment | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Moundridou, Maria | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών | el |
dc.contributor.master | Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη | el |
dc.description.abstracttranslated | The use of New Technologies has been integrated into various areas of human life, one of which is
Education. The utilization of New Technologies at all educational levels is a basic condition for an
effective and quality learning. The education of preschool children is considered quite demanding
but at the same time interesting with the need to constantly find new teaching methods and ways of
education that go beyond traditional teaching by promoting an active and innovative way of
learning. This paper aims to highlight the use of Augmented Reality through the application of a
specific educational tool, Quiver, to foreign language children who attend Greek Kindergartens and
are taught Greek as a second / foreign language in order to enrich the vocabulary. In any case, the
conduct of the research aims to underline the results which come from the application of
Augmented Reality in educational practice in the sample of participants who participated in the
present study. | el |