Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού Τουριστικών Επιχειρήσεων (Στελέχωση - Εκπαίδευση & Ανάπτυξη Προσωπικού) στα Ξενοδοχεία 4 και 5* της Αθήνας

dc.contributor.advisorΠαπαγρηγορίου, Αριστείδης
dc.contributor.authorΣταυρόπουλος, Άγγελος - Σταύρος
dc.date.accessioned2021-02-19T15:55:31Z
dc.date.issued2021-02-12
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/219
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-70
dc.description.abstractΟ τουρισμός είναι φαινόμενο οικονομικής, κοινωνικής και πολιτιστικής φύσεως που πραγματοποιείται όταν οι άνθρωποι για προσωπικούς ή επαγγελματικούς λόγους μετακινούνται από τον τόπο προέλευσής τους σε άλλες περιοχές ή χώρες. Το τουριστικό προϊόν είναι ένα σύνθετο και πολυπαραγοντικό προϊόν, που αποτελεί ένα μείγμα από υλικά και άυλα αγαθά. Επίσης, το τουριστικό προϊόν καταναλώνεται την ώρα και στο τόπο όπου παράγεται, γεγονός που επηρεάζει την προσέγγισή του. Είναι γνωστό πως η τουριστική ανάπτυξη σε μία χώρα μπορεί να ασκήσει σημαντική επιρροή στην οικονομία, στην κοινωνία και τον πολιτισμό της. Ο τουριστικός κλάδος περιλαμβάνει μια πληθώρα επιχειρήσεων, από τις οποίες σημαντικότερες και πιο πολύπλοκες είναι οι ξενοδοχειακές μονάδες. Ο όγκος και η διαφορά των εργασιών που πρέπει να πραγματοποιούνται σε ένα ξενοδοχείο καθιστούν αναγκαία τη συνύπαρξη ενός συνόλου αλληλοεξαρτώμενων τμημάτων. Για την ορθή λειτουργία των τμημάτων αυτών σπουδαίο ρόλο διαδραματίζει η διοίκηση - οργάνωση, η οποία στοχεύει στην εκπλήρωση του τελικού στόχου ή του επιθυμητού αποτελέσματος. Ως οργάνωση ορίζεται ο τρόπος δομής του πυρήνα ενός οργανισμού και διακρίνεται σε τυπική ή άτυπη. Η οργάνωση θα πρέπει να βασίζεται στις αρχές που τη διέπουν. Οι επιχειρησιακές λειτουργίες βελτιώνονται συνεχώς με τη βοήθεια της οργανωσιακής μάθησης και των σύγχρονων τάσεων. Με το πέρασμα των χρόνων ολοένα και εντείνονται τα προβλήματα που είναι υποχρεωμένη να αντιμετωπίσει μια ξενοδοχειακή μονάδα. Για το λόγο αυτό είναι απαραίτητο να διαθέτει αξιόλογο και κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό. Ακόμη, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της κάθε ξενοδοχειακής μονάδας συνδέεται άρρηκτα με το ανθρώπινο δυναμικό της. Επομένως, η σωστή επιλογή, η πρόσληψη κατάλληλου ανθρώπινου δυναμικού και η σωστή αξιοποίησή του έχει πολλαπλά οφέλη για τον οργανισμό και κρίνονται πολύ σημαντικές. Ειδικότερα, το ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί την πρώτη επαφή του πελάτη με την επιχείρηση γι’ αυτό και καθορίζει το βαθμό ικανοποίησης του. Αξίζει να σημειωθεί πως έχει ιδιαίτερη σημασία η επιλογή του προσωπικού να ακολουθήσει τα αντίστοιχα κριτήρια, διότι μία λανθασμένη επιλογή μπορεί να έχει ολέθριες επιπτώσεις για το μέλλον του οργανισμού. Η σύμβαση των ξενοδοχοϋπαλλήλων περιλαμβάνει τέσσερεις κατηγορίες, οι μισθολογικές απολαβές των οποίων είναι μεγαλύτερες από την ΕΓΣΣΕ. Η διαδικασία προσλήψεων στα ξενοδοχεία και στις υπόλοιπες τουριστικές επιχειρήσεις είναι κοινή. Όσον αφορά τις επιχειρήσεις που απασχολούν προσωπικό, είναι απαραίτητη η ύπαρξη τεχνικού ασφαλείας και ιατρού εργασίας. Σημαντική λειτουργία μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης είναι η εκπαίδευση και η ανάπτυξη των ανθρωπίνων πόρων. Είναι σπουδαίο, η κατάρτιση του ανθρωπίνου δυναμικού να είναι πολύπλευρη και να στοχεύει στον εμπλουτισμό αλλά και στην επικαιροποίηση της υπάρχουσας γνώσης. Επιπλέον, είναι αναγκαίο να αναπτυχθούν τα άτομα ως προσωπικότητες και να εξελίσσουν τον χαρακτήρα τους ώστε να είναι ικανοί να διαχειριστούν και να προσαρμοστούν σε τυχόν μεταβολές. Προκειμένου να επιτευχθούν τα παραπάνω, η εκπαίδευση θα πρέπει να πραγματοποιείται από ειδήμονες και να ακολουθεί συγκεκριμένα βήματα.el
dc.format.extent78el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Αιγαίουel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΞενοδοχειακές Μονάδεςel
dc.subjectΑνθρώπινο Δυναμικόel
dc.subjectΠρόσληψηel
dc.subjectΕργασιακή Επιμόρφωσηel
dc.subjectΚατάρτισηel
dc.subjectHotel Unitsel
dc.subjectHuman Resourcesel
dc.subjectRecruitmentel
dc.subjectJob Reeducationel
dc.subjectTrainingel
dc.titleΔιοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού Τουριστικών Επιχειρήσεων (Στελέχωση - Εκπαίδευση & Ανάπτυξη Προσωπικού) στα Ξενοδοχεία 4 και 5* της Αθήναςel
dc.title.alternativeHuman Resources Management of Tourist Enterprises (Staffing - Staff Education & Staff Development) at 4 and 5 * Hotels in Athensel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαλαντώνης, Πέτρος
dc.contributor.committeeΛαλούμης, Δημήτριος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Τουρισμούel
dc.contributor.masterΚαινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμόel
dc.description.abstracttranslatedTourism is an economic, social and cultural phenomenon that occurs when people for personal or professional reasons move from their place of origin to other regions or countries. The tourism product is a complex and multifactorial product, which is a mixture of tangible and intangible goods. Also, the tourist product is consumed at the time and place where it is produced, which affects its approach. It is well known that tourism development in a country can have a significant impact on its economy, society and culture. The tourism industry includes a variety of businesses, of which the most important and complex are the hotel units. The volume and the difference of the works that must be carried out in a hotel make necessary the coexistence of a set of interdependent parts. For the proper functioning of these departments, the administration - organization plays an important role, which aims at the fulfillment of the final goal or the desired result. Organization is defined as the structure of the core of an organism and is divided into formal or informal. The organization should be based on the principles that govern it. Business operations are constantly being improved with the help of organizational learning and modern trends. Over the years the problems that a hotel unit has to face are intensifying. For this reason it is necessary to have a remarkable and appropriate human resources. Furthermore, the competitive advantage of each hotel unit is inextricably related to its human resources. As a consequence, the right choice, the recruitment of appropriate human resources and the proper utilization of it have multiple benefits for the organization and are considered very important. In particular, human resources are the customer's first contact with the company for this and determine his satisfaction. It is worth noting that the choice of staff to follow the relevant criteria is particularly important, because a wrong choice can have disastrous consequences for the future of the organization. The contract of hotel employees includes four categories, the salary of which is higher than the National General Collective Labor Agreement (NGCA). The recruitment process in hotels and other tourism businesses is common. For companies that employ staff, it is essential to have a safety technician and occupational doctor. An important function of a hotel business is the training and development of human resources. It is important that the training of human resources is multifaceted and aims at enriching and updating existing knowledge. In addition, it is necessary for individuals to develop as personalities and to develop their character so that they are able to manage and adapt to any changes. In order to achieve the above, the training should be carried out by experts and follow specific process.el
dcterms.embargoTerms12 monthsel
dcterms.embargoLiftDate2022-02-19T15:55:31Z


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές