Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η στρατηγική προσέγγιση του ψηφιακού μετασχηματισμού της δημόσιας διοίκησης στην COVID-19 εποχή. Η περίπτωση του Υπουργείου Τουρισμού

dc.contributor.advisorΑλεξόπουλος, Ανδρέας
dc.contributor.authorΒερύκιος, Μιχαήλ
dc.date.accessioned2022-05-09T07:04:36Z
dc.date.available2022-05-09T07:04:36Z
dc.date.issued2022-04-14
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2204
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2055
dc.description.abstractΗ πανδημία του κορωνοϊού επηρέασε όλο το φάσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας με τον τουριστικό τομέα να βιώνει μια άνευ προηγουμένου οικονομική κρίση λόγω των περιορισμών που επιβλήθηκαν παγκοσμίως για τον έλεγχο της διασποράς του ιού. Η ανάγκη για εξεύρεση άμεσων λύσεων λόγω της νέας πραγματικότητας που διαμορφώθηκε, ανάγκασε τις κυβερνήσεις να κινηθούν με πρωτοφανή ταχύτητα και να αλλάξουν τον τρόπο λειτουργίας τους ενσωματώνοντας νέες ψηφιακές τεχνολογίες και εντάσσοντας στη στρατηγική τους σχέδια ψηφιακού μετασχηματισμού με το βλέμμα στο μέλλον. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση του βαθμού επιτάχυνσης του ψηφιακού μετασχηματισμού της δημόσιας διοίκησης στην εποχή της πανδημίας του κορωνοϊού, μελετώντας τη στρατηγική προσέγγιση του Υπουργείου Τουρισμού. Σε αυτό το πλαίσιο διενεργήθηκε ποσοτική έρευνα σε δείγμα του προσωπικού και της διοίκησης του Υπουργείου Τουρισμού μέσω δομημένου ερωτηματολογίου. Τα ευρήματα που προέκυψαν επιβεβαιώνουν την επιτάχυνση της διαδικασίας του ψηφιακού μετασχηματισμού του φορέα λόγω της πανδημίας, καθώς δημιουργήθηκαν νέες ψηφιακές πλατφόρμες για τους πολίτες και τις τουριστικές επιχειρήσεις και δρομολογήθηκαν νέα έργα ψηφιακού μετασχηματισμού. Ωστόσο, η αναβάθμιση αυτή δεν προήλθε ως αποτέλεσμα σχεδιασμού από τον ίδιο τον φορέα στην εκπαίδευση ψηφιακών δεξιοτήτων του προσωπικού του. Παρά τις όποιες θετικές εξελίξεις καταδεικνύεται, ότι η διαδικασία μετάβασης του δημόσιου τομέα στον ψηφιακό μετασχηματισμό έχει ακόμη πολλά στάδια να διανύσει.el
dc.format.extent231el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subjectCovid-19el
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subjectΔημόσια διοίκησηel
dc.subjectΤουριστικός τομέαςel
dc.subjectDigital transformationel
dc.subjectPublic administrationel
dc.subjectStrategic planningel
dc.subjectTourism sectorel
dc.titleΗ στρατηγική προσέγγιση του ψηφιακού μετασχηματισμού της δημόσιας διοίκησης στην COVID-19 εποχή. Η περίπτωση του Υπουργείου Τουρισμούel
dc.title.alternativeThe strategic approach of digital transformation in public administration in the COVID-19 era. Case study in the Hellenic Ministry of Tourismel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΔεδούλη, Αικατερίνη
dc.contributor.committeeHYZ, ALINA
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.masterΔημόσια Οικονομική και Πολιτικήel
dc.description.abstracttranslatedThe coronavirus pandemic has affected the entire spectrum of human activity with the tourism sector experiencing an unprecedented economic crisis due to the restrictions imposed worldwide to control the spread of the virus. Τhe need for immediate solutions due to the new reality that has been formed, forced governments to move extremely quickly and changed the way they operate by incorporating new digital technologies and integrating plans of digital transformation into their strategy with an eye to the future. The purpose of this research is to examine the acceleration degree of digital transformation in the public administration during the COVID-19 period, through the strategic approach of the Hellenic Ministry of Tourism. In this context, a quantitative survey was conducted on a sample of the personnel and administration of the Hellenic Ministry of Tourism through a structured questionnaire. The findings that emerged confirm the acceleration of the digital transformation process of the organization due to the pandemic, as new digital platforms for citizens and tourism enterprises were created and new digital transformation projects were launched. However, this upgrade did not come because of the organization’s planning to train its personnel with digital skills. Despite any positive developments, it is showed that the process of transition of the public sector to digital transformation has still many stages to go through.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές