Εμφάνιση απλής εγγραφής

Το περιβάλλον Miscosoft 365 στη διοίκηση της εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης σχολικής μονάδας Β΄θμιας εκπαίδευσης

dc.contributor.advisorPsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.authorΝικολόπουλος, Σταμάτιος
dc.contributor.authorΠαπακωνσταντίνου, Σάρρα
dc.date.accessioned2022-05-11T07:06:46Z
dc.date.available2022-05-11T07:06:46Z
dc.date.issued2022-04-13
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2219
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2070
dc.description.abstractΗ ιδέα της παρούσας διπλωματικής εργασίας ενισχύθηκε ιδιαίτερα με την ισχύουσα κατάσταση που επικρατεί την τελευταία διετία με την πανδημία COVID-19. Σαν εκπαιδευτικοί, αλλά και σαν φοιτητές, βιώσαμε τη σημαντικότητα της τεχνολογίας ως αρωγό στον τομέα της εκπαίδευσης, αλλά και γενικότερα. Οι δυσκολίες της συγκεκριμένης περιόδου ήταν πολλές και πρωτόγνωρες, όμως η κατεύθυνση προς την ψηφιοποίηση των διαδικασιών μας οδήγησε στην επίλυση αρκετών προβλημάτων. Στα πλαίσια της εργασίας μας επιχειρείται αρχικά μια γενική αναφορά στα Πληροφοριακά συστήματα, στην εξέλιξή τους, στα συστατικά τους και στη λειτουργία τους. Έπειτα, η εργασία εστιάζει στα Εκπαιδευτικά Διοικητικά Πληροφοριακά Συστήματα και στη συμβολή τους στην αποτελεσματική Διοίκηση μιας σχολικής μονάδας Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Καταγράφονται τα Πληροφοριακά Συστήματα που έχουν χρησιμοποιηθεί κατά καιρούς για τη Διοίκηση της Εκπαίδευσης, καθώς και τα Πληροφοριακά Συστήματα που βρίσκονται ακόμη σε λειτουργία. Στην πορεία αναφέρεται η έννοια της Διοίκησης στην Εκπαίδευσης, η δομή του εκπαιδευτικού μας συστήματος και καταγράφονται οι αρμοδιότητες και τα καθήκοντα των διευθυντών των σχολικών μονάδων. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε η Μελέτη Περίπτωσης για το Οικοσύστημα Εφαρμογών του Microsoft Office 365. Προτείνονται τρόποι διευκόλυνσης, αυτοματοποίησης και αποφόρτισης της εκπαιδευτικής διοίκησης μέσα από τη χρήση των εφαρμογών του Μicrosoft Office 365. Τέλος, η χρηστικότητα του οδηγού χρήσης των εφαρμογών που προτείνονται, αξιολογούνται από καθηγητές Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και καταγράφονται τα συμπεράσματα που προκύπτουν.el
dc.format.extent118el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΠληροφοριακά συστήματαel
dc.subjectΔιοίκηση εκπαίδευσηςel
dc.subjectΔιοικητικές λειτουργίεςel
dc.subjectΚαθήκοντα διευθυντώνel
dc.subjectMicrosoft Office 365el
dc.subjectInformation systemsel
dc.subjectEducation administrationel
dc.subjectAdministrative functionsel
dc.subjectΔιευθυντές σχολικών μονάδωνel
dc.subjectDuties of School Principalsel
dc.titleΤο περιβάλλον Miscosoft 365 στη διοίκηση της εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης σχολικής μονάδας Β΄θμιας εκπαίδευσηςel
dc.title.alternativeThe Microsoft Office 365 environment in education administration: A case study of a Secondary Education School unitel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚυτάγιας, Χρήστος
dc.contributor.committeeSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedThe idea of diploma thesis was strongly reinforced by the current situation of the last two years with the COVID-19 pandemic. As teachers, but also as students, we experienced the importance of technology as an assistant in the field of education, like in other fields too. The difficulties of this period were many and unprecedented, but the direction towards the digitization of processes led us to the solution of several problems. This thesis attempts initially a general reference to Information Systems, their evolution, their components and their operation. Next, focuses on Educational Administrative Information Systems and their contribution to the effective Administration of a Secondary School unit. The Information Systems that have been used in the past for the Administration of Education are recorded, as well as the Information Systems that are still in operation. Consequently, the theoretical part refers the concept of Administration in Education, the structure of our educational system and records the responsibilities and duties of school Principals. In the second part of this thesis, the Case Study for the Microsoft Office 365 applications was designed and developed. Finally, the Microsoft Office 365 User Guide is evaluated by Secondary School Teachers and the conclusions are recorded.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές