dc.contributor.advisor | Psaromiligkos, Ioannis (Yannis) | |
dc.contributor.author | Νικολόπουλος, Σταμάτιος | |
dc.contributor.author | Παπακωνσταντίνου, Σάρρα | |
dc.date.accessioned | 2022-05-11T07:06:46Z | |
dc.date.available | 2022-05-11T07:06:46Z | |
dc.date.issued | 2022-04-13 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2219 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2070 | |
dc.description.abstract | Η ιδέα της παρούσας διπλωματικής εργασίας ενισχύθηκε ιδιαίτερα με την ισχύουσα κατάσταση που επικρατεί την τελευταία διετία με την πανδημία COVID-19. Σαν εκπαιδευτικοί, αλλά και σαν φοιτητές, βιώσαμε τη σημαντικότητα της τεχνολογίας ως αρωγό στον τομέα της εκπαίδευσης, αλλά και γενικότερα. Οι δυσκολίες της συγκεκριμένης περιόδου ήταν πολλές και πρωτόγνωρες, όμως η κατεύθυνση προς την ψηφιοποίηση των διαδικασιών μας οδήγησε στην επίλυση αρκετών προβλημάτων. Στα πλαίσια της εργασίας μας επιχειρείται αρχικά μια γενική αναφορά στα Πληροφοριακά συστήματα, στην εξέλιξή τους, στα συστατικά τους και στη λειτουργία τους. Έπειτα, η εργασία εστιάζει στα Εκπαιδευτικά Διοικητικά Πληροφοριακά Συστήματα και στη συμβολή τους στην αποτελεσματική Διοίκηση μιας σχολικής μονάδας Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Καταγράφονται τα Πληροφοριακά Συστήματα που έχουν χρησιμοποιηθεί κατά καιρούς για τη Διοίκηση της Εκπαίδευσης, καθώς και τα Πληροφοριακά Συστήματα που βρίσκονται ακόμη σε λειτουργία. Στην πορεία αναφέρεται η έννοια της Διοίκησης στην Εκπαίδευσης, η δομή του εκπαιδευτικού μας συστήματος και καταγράφονται οι αρμοδιότητες και τα καθήκοντα των διευθυντών των σχολικών μονάδων. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε η Μελέτη Περίπτωσης για το Οικοσύστημα Εφαρμογών του Microsoft Office 365. Προτείνονται τρόποι διευκόλυνσης, αυτοματοποίησης και αποφόρτισης της εκπαιδευτικής διοίκησης μέσα από τη χρήση των εφαρμογών του Μicrosoft Office 365. Τέλος, η χρηστικότητα του οδηγού χρήσης των εφαρμογών που προτείνονται, αξιολογούνται από καθηγητές Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και καταγράφονται τα συμπεράσματα που προκύπτουν. | el |
dc.format.extent | 118 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Πληροφοριακά συστήματα | el |
dc.subject | Διοίκηση εκπαίδευσης | el |
dc.subject | Διοικητικές λειτουργίες | el |
dc.subject | Καθήκοντα διευθυντών | el |
dc.subject | Microsoft Office 365 | el |
dc.subject | Information systems | el |
dc.subject | Education administration | el |
dc.subject | Administrative functions | el |
dc.subject | Διευθυντές σχολικών μονάδων | el |
dc.subject | Duties of School Principals | el |
dc.title | Το περιβάλλον Miscosoft 365 στη διοίκηση της εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης σχολικής μονάδας Β΄θμιας εκπαίδευσης | el |
dc.title.alternative | The Microsoft Office 365 environment in education administration: A case study of a Secondary Education School unit | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Κυτάγιας, Χρήστος | |
dc.contributor.committee | Spyridakos, Athanasios | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.description.abstracttranslated | The idea of diploma thesis was strongly reinforced by the current situation of the last two years with the COVID-19 pandemic. As teachers, but also as students, we experienced the importance of technology as an assistant in the field of education, like in other fields too. The difficulties of this period were many and unprecedented, but the direction towards the digitization of processes led us to the solution of several problems. This thesis attempts initially a general reference to Information Systems, their evolution, their components and their operation. Next, focuses on Educational Administrative Information Systems and their contribution to the effective Administration of a Secondary School unit. The Information Systems that have been used in the past for the Administration of Education are recorded, as well as the Information Systems that are still in operation. Consequently, the theoretical part refers the concept of Administration in Education, the structure of our educational system and records the responsibilities and duties of school Principals. In the second part of this thesis, the Case Study for the Microsoft Office 365 applications was designed and developed. Finally, the Microsoft Office 365 User Guide is evaluated by Secondary School Teachers and the conclusions are recorded. | el |