Επανασχεδιασμός Οπτικής Ταυτότητας για τα Μουσικά Σύνολα της ΕΡΤ
Rebranding of Visual Identity for the Greek Broadcasting's Orchestras and Choir
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Σούκα, Αμαλία
Ημερομηνία
2022-03-08Επιβλέπων
Κυριακόπουλος, ΚωνσταντίνοςΛέξεις-κλειδιά
Neuromarketing ; Ψυχολογία χρώματος ; Οπτική ταυτότηταΠερίληψη
Η πτυχιακή μου εργασία αφορά τον Επανασχεδιασμό της Οπτικής Ταυτότητας των Μουσικών Συνόλων της ΕΡΤ.
Για την επιτυχή εκπόνηση της εργασίας έγινε ενδελεχής έρευνα για το πως επηρεάζουν οι πέντε αισθήσεις την καθημερινότητα μας με βάση τη Θεωρία του Νευρομάρκετινγκ, καθώς και στην επίδραση των Χρωμάτων στην ανθρώπινη ψυχολογία και διάθεση.
Για τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό ερευνήθηκε το σχεδιαστικό - εικαστικό παρελθόν των ΜΣ, ενώ επίσης και οι οπτικές ταυτότητας του ανταγωνισμού (Ορχήστρες Εξωτερικού/Εσωτερικού).