dc.contributor.advisor | Stavrinoudis, Theodoros | |
dc.contributor.author | Ντουρντουρέκα, Ιωάννα | |
dc.date.accessioned | 2021-02-25T09:04:17Z | |
dc.date.available | 2021-02-25T09:04:17Z | |
dc.date.issued | 2021-02-09 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/232 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-83 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσης διπλωματικής εργασίας είναι η ανάδειξη και η
αναγνώριση της βαρύτητας της λειτουργίας της ενδυνάμωσης στις ξενοδοχειακές
επιχειρήσεις. Στο πρώτο μέρος, το οποίο αποτελεί το θεωρητικό πλαίσιο, γίνεται
αναφορά στις έννοιες σχετικά με τη Διοίκηση Ανθρωπίνου Δυναμικού. Έπειτα,
αναλύοντας το τμήμα Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού στις επιχειρήσεις, γενικότερα,
παρουσιάζονται οι έννοιες γύρω από το οργανόγραμμα, τους προϊστάμενους, τους
υφιστάμενους, καθώς και τις εργασιακές σχέσεις μεταξύ τους και την άσκηση επιρροής
για αλλαγή συμπεριφοράς του εργαζόμενου.
Στη συνέχεια, εστιάζεται στο τμήμα Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού των
ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, στις αρμοδιότητες, και την τμηματοποίηση. Στο τέταρτο
κεφάλαιο παρουσιάζονται τα κίνητρα της αποδοτικότητας της εργασίας στις
τουριστικές επιχειρήσεις, στη δύναμη της συνήθειας, στις συγκρούσεις κινήτρων,
καθώς και στο ρόλο των συναισθημάτων. Ακολουθεί θεωρητική αναφορά στο θέμα της
ενδυνάμωσης και της υποκίνησης στο χώρο της εργασίας, και επομένως στο θέμα της
παραγωγικότητας, καθώς και στα μοντέλα της ενδυνάμωσης. Στο έκτο κεφάλαιο,
θέτονται πληροφορίες σχετικά με την μελέτη περίπτωσης, την ξενοδοχειακή μονάδα
Caretta Beach Holiday Village. Ακόμη, θα υπάρξει ένα κεφάλαιο σχετικά με την
ψυχολογία των εργαζομένων για να δούμε πως αυτή επηρεάζει την απόδοση των
εργαζομένων. Στο εμπειρικό μέρος παρουσιάζεται ο σκοπός, η μεθοδολογία και τα
αποτελέσματα της έρευνας.
Τέλος, θα αναφερθούν τα συμπεράσματα της εργασίας, καθώς και σχολιασμός
όλων όσων θα έχουν προαναφερθεί σχετικά με την λειτουργία της ενδυνάμωσης, την
παρακίνηση, τα κίνητρα και την παραγωγικότητα. | el |
dc.format.extent | 113 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Ενδυνάμωση | el |
dc.subject | Κίνητρα | el |
dc.subject | Υποκίνηση | el |
dc.subject | Empowerment | el |
dc.title | Η Εφαρμογή της Λειτουργίας της Ενδυνάμωσης σε Ξενοδοχεία Πολυτελείας-Μελέτη Περίπτωσης Caretta Beach Holiday Village | el |
dc.title.alternative | The Implementation of the Empowerment Function in Luxury Hotels - Caretta Beach Holiday Village. | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Κυριακάκη, Άννα | |
dc.contributor.committee | Ντουμή, Μαρία | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού | el |
dc.contributor.master | Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό | el |
dc.description.abstracttranslated | The purpose of this research is to highlight and recognize the importance of
the operation of empowerment in hotel. The first part, which is the theoretical
framework, refers to the concepts related to Human Resource Management. Then,
analyzing the Human Resources Management department in companies, in general, the
concepts around the organization chart, bosses, subordinates, as well as, the labor
relations between them and the influence to change the behavior of the employee are
presented.
It then focuses on the Human Resources Management department of hotel
businesses, responsibilities, and segmentation. The fourth chapter presents the
motivations of work efficiency in tourism companies, the power of habit, motivational
conflicts, as well as the role of emotions. The following is a theoretical reference to the
issue of empowerment and motivation in the workplace, and therefore to the issue of
productivity, as well as to the models of empowerment. In the sixth chapter,
information is provided about the case study, the Caretta Beach Holiday Village hotel
unit. There will also be a chapter on employee psychology to see how it affects
employee performance. The empirical part presents the purpose, methodology and
results of the research.
Finally, the conclusions of the work will be reported, as well as the comments
of all those mentioned above regarding the operation of empowerment, motivation,
motivation and productivity. | el |