Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας του ως προς την ποιότητα με βάση την ικανοποίηση των χρηστών του. Μελέτη περίπτωση Γενικό Νοσοκομείο Αττικής «ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ»

dc.contributor.advisorΓούλα, Ασπασία
dc.contributor.authorΘεοδώρου, Γεώργιος
dc.date.accessioned2022-06-16T07:26:03Z
dc.date.available2022-06-16T07:26:03Z
dc.date.issued2022-06-15
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2331
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2182
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με την αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας σε σχέση με την ποιότητα βάση της ικανοποίησης των χρηστών μέσα στην εργασία. Mε την χρήση βιβλιογραφικών πηγών, άρθρων, βιβλίων και δημοσιεύσεων, παρουσιάζεται η ποιότητα και η σχέση της με τον κλάδο της υγείας, η ποιότητα που έχει η παρεχόμενη φροντίδα και πως οι μεταρρυθμίσεις έχουν σχέση με την διαμόρφωση της ποιότητας της υγείας. Επίσης αναλύθηκε η διαφορά της μέγιστης με την βέλτιστη ποιότητα παροχής υπηρεσιών, η ικανοποίηση από την ποιότητα περίθαλψης και πραγματοποιήθηκε εκτενής ανασκόπηση στην αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών και την αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών με τη συμβολή του ρόλου της τεχνολογίας. Επιπροσθέτως, παρουσιάζονται η εφαρμογή ενός συστήματος διαχείρισης, ο ρόλος που έχουν οι δείκτες ποιότητας στη λήψη αποφάσεων και αναφέρονται οι δείκτες βαθμολογίας απόδοσης ενός συστήματος υγείας, ενώ τέλος αναφέρεται ο ρόλος που έχει η αντίληψη στην ικανοποίηση των χρηστών. Βασικός στόχος της παρούσας έρευνας αποτελεί η μελέτη της ικανοποίησης των ασθενών στο Σισμανόγλειο Νοσοκομείο της Αττικής, η εξεύρεση των αιτιολογικών παραγόντων για την μη ικανοποίηση αυτών και η εξαγωγή συμπερασμάτων αλλά και προτάσεων για την βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας. Η μελέτη όλων των παραπάνω πραγματοποιήθηκε χρησιμοποιώντας το εργαλείο SERVQUAL, με τη μέθοδο της μελέτης περίπτωσης, σε δείγμα 140 ασθενών που νοσηλεύονταν στο Σισμανόγλειο Νοσοκομείο. Το δείγμα ελήφθη με την μέθοδο της αναλογικής στρωματοποιημένης τυχαίας δειγματοληψίας.el
dc.format.extent95el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιών υγείαςel
dc.subjectΜέθοδος Servqualel
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενώνel
dc.subjectΑξιολόγηση υπηρεσιών υγείαςel
dc.titleΗ αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας του ως προς την ποιότητα με βάση την ικανοποίηση των χρηστών του. Μελέτη περίπτωση Γενικό Νοσοκομείο Αττικής «ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ»el
dc.title.alternativeThe evaluation of the provided health services in terms of quality based on the satisfaction of its users. Case study Attica General Hospital "SISMANOGLIO"el
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαρρής, Μάρκος
dc.contributor.committeeStamouli, Maria-Aggeliki
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση και Διαχείριση Υπηρεσιών Υγείας και Κοινωνικής Φροντίδαςel
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of this dissertation is the literature review on the evaluation of health services provided in relation to quality based on users satisfaction at work. Using bibliographic sources, articles, books and publications, the quality and its connection with the health sector, the quality of the care provided and how the reforms are related to shaping the quality of health are presented. The difference between the maximum and the best quality of service, the satisfaction from the quality of care was also analyzed and an extensive review was carried out in the evaluation of the quality of services and the evaluation of the provided services with the contribution of the role of technology. In addition, the implementation of a management system, the role of quality indicators in decision making are presented and the performance indicators of a health system are reported, while finally the role of perception in users satisfaction is mentioned. The main purpose of this research is to study the satisfaction of patients at Sismanoglio Hospital in Attica, to find the reasons for their dissatisfaction and to draw conclusions and proposals to improve the quality of health services. The study of all the above was carried out using the SERVQUAL tool, with the method of the case study, in a sample of 140 patients who were treated at Sismanoglio Hospital. The sample was obtained by the method of proportional stratified random sampling.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές