Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση στον e-ΕΦΚΑ. Η περίπτωση του Α’ Περιφερειακού Υποκαταστήματος Μισθωτών, Αττικής – Αθηνών – Κεντρικού Τομέα
e-Gοvernment in e-EFKA. The case of the 1st Regional Branch of Employees, Attica - Athens - Central Sector

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Πέγκα, Σοφία
Ημερομηνία
2022-06-08Επιβλέπων
Αλεξόπουλος, ΑνδρέαςΛέξεις-κλειδιά
Ηλεκτρονική διακυβέρνηση ; Δομικές αλλαγές ; e-ΕΦΚΑ ; Α' Περιφερειακό Υποκατάστημα Μισθωτών ; Ψηφιακές δημόσιες υπηρεσίες ; E-governmentΠερίληψη
Η παρούσα εργασία αποτελεί μια έρευνα σχετικά με το βαθμό ανάπτυξης της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στον e-ΕΦΚΑ, τον μεγαλύτερο ασφαλιστικό οργανισμό στην Ελλάδα. Το Υποκατάστημα στο οποίο επικεντρώνεται η συγκεκριμένη έρευνα είναι το Α’ Περιφερειακό Υποκατάστημα Μισθωτών, Αττικής – Αθηνών - Κεντρικού Τομέα. Το συγκεκριμένο εγχείρημα στοχεύει στη διερεύνηση του βαθμού διείσδυσης της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στον e- ΕΦΚΑ και στο κατά πόσον αυτή αυξάνει την αποδοτικότητα των υπαλλήλων. Παράλληλα, επιχειρείται να αποτυπωθεί η υλοποίηση της στρατηγικής της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τον Οργανισμό. Να αναδειχθούν τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα για την εργασία των υπαλλήλων, αλλά και των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το κοινό. Τα συμπεράσματα της εργασίας, αναδεικνύουν ότι η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση αποτελεί μία δυναμική εξέλιξη που διενεργείται στον e- ΕΦΚΑ και επιφέρει δομικές αλλαγές τόσο στην κουλτούρα του οργανισμού, όσο και σε επίπεδο υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους.
Περίληψη
This paper is a research on the degree of development of e-Government in e-EFKA, the largest insurance organization in Greece. The Branch on which this research focuses is the First Regional Branch of Employees, Attica - Athens - Central Sector. This project aims to investigate the degree of penetration of e-Government in e-EFKA and whether it increases the efficiency of employees. At the same time, an attempt is being made to capture the implementation of the e-Government strategy by the
Organization. To highlight the disadvantages and advantages for the work of employees, but also for the services provided to the public. The conclusions of the work show that e-Government is a dynamic development that is carried out in e-EFKA and brings structural changes both in the culture of the organization and in terms of services to the insured.