Εμφάνιση απλής εγγραφής

Βελτιστοποίηση της ευστάθειας μετά από βλάβη επιβατηγού - οχηματαγωγού πλοίου

dc.contributor.advisorΤίγκας, Ιωάννης
dc.contributor.authorΣιφναίος, Απόστολος
dc.date.accessioned2022-07-12T10:03:49Z
dc.date.available2022-07-12T10:03:49Z
dc.date.issued2022-05-27
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2458
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2298
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η βελτιστοποίηση της ευστάθειας μετά από βλάβη ενός επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου τύπου EU ROPAX 3000 με χρήση κατάλληλου υδροστατικού προγράμματος. Κατ’ επέκταση έγινε τροποποίηση της γάστρας του πλοίου ώστε να υπάρχει βελτιστοποίηση της ευστάθειας του και της επιβιωσιμότητάς του λαμβάνοντας υπόψη διαφορετικά σενάρια κατάκλυσης. Έτσι, συγκρίνονται κρίσιμα υδροστατικά χαρακτηριστικά του πλοίου. Για την ανάλυση της ευστάθειας μετά από βλάβη εξάγονται αποτελέσματα από το ντετερμινιστικό και το πιθανοθεωρητικό μοντέλο ανάλυσης ώστε να υπάρχει μια καλύτερη εικόνα της ανάλυσης. Κατά την πορεία της διπλωματικής εργασίας δημιουργήθηκαν τα σχέδια γενικής διάταξης, τα damage zones και βασικά χαρακτηριστικά του πλοίου ώστε να αναλυθούν τα μοντέλα ανάλυσης. Οι τροποποιήσεις εξετάστηκαν και με οικονομικά στοιχεία. Έτσι βρέθηκε η πιο καλή λύση για την βελτίωση της ευστάθειας μετά από βλάβη. Συνεπώς, όποια πλοία δεν ικανοποιούν τα οικονομικά κριτήρια δεν προτείνονται ως βέλτιστες σχεδιάσεις λόγω μεγάλου κόστους τροποποίησης. Τέλος, εξετάστηκαν τροποποιημένες εσωτερικές διαμορφώσεις του πλοίου για να μελετηθούν με το πιθανοθεωρητικό μοντέλο. Τα προγράμματα που χρησιμοποιήθηκαν είναι το Maxsurf, Rhino 3D και το Microsoft Excel Worksheet.el
dc.format.extent123el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΒελτιστοποίησηel
dc.subjectΕυστάθεια μετά από βλάβηel
dc.subjectLightshipel
dc.subjectΣχέδιο γενικής διάταξηςel
dc.subjectΚαμπύλη ευστάθειαςel
dc.subjectΟικονομικά στοιχείαel
dc.subjectΚατάστρωμα οχημάτωνel
dc.titleΒελτιστοποίηση της ευστάθειας μετά από βλάβη επιβατηγού - οχηματαγωγού πλοίουel
dc.title.alternativeOptimization of damage stability of ropax shipel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΜαζαράκος, Θωμάς
dc.contributor.committeeΓεροστάθης, Θεόδωρος
dc.contributor.committeeMazarakos, Thomas
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ναυπηγών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of this dissertation is to optimize the stability after damage of an EU ROPAX 3000 passenger car ferry using an appropriate hydrostatic program. As a result, the hull of the ship was modified to optimize its stability and survival, taking into account different damage cases. This compares the crucial hydrostatic characteristics of the ship. For the analysis of stability after damage, results are extracted from the deterministic and probabilistic analysis model so that there is a better picture of the analysis. In the course of the dissertation, the general layout plans, the damage zones and the basic characteristics of the ship were created in order to analyze the analysis models. The modifications were examined and with financial data so the best solution was found to improve the stability after damage. So, any ships that do not meet the economic criteria are not proposed as optimal designs due to high modification costs. Finally, modified interior configurations of the ship were examined to be studied with the probabilistic model. The programs used are Maxsurf, Rhino 3D and Microsoft Excel Worksheet.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές