Show simple item record

Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας στα παιδιά

dc.contributor.advisorΑνδρή, Ελισάβετ
dc.contributor.authorΓραμματικού, Κωνσταντίνα
dc.date.accessioned2022-07-19T06:35:47Z
dc.date.available2022-07-19T06:35:47Z
dc.date.issued2022-07-15
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2539
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2379
dc.description.abstractΤο θέμα της παρούσας εργασίας είναι η Διαταραχή της Ελλειμματικής Προσοχής ή/και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) στα παιδιά. Η ΔΕΠ-Υ είναι μία χρόνια αναπτυξιακή διαταραχή που ξεκινάει κυρίως από την παιδική ηλικία και έχει ως κύρια συμπτώματα την απροσε-ξία, την υπερκινητικότητα και την παρορμητικότητα. Αρχικά, η εργασία έχει στόχο να παρουσιάσει την ιστορική αναδρομή, τα βασικά χαρακτηριστικά της καθώς και τη διαφορά του ζωηρού από το υπερκινητικό παιδί. Είναι μία διαταραχή αρκετά συχνή στη παιδική ηλικία που συνεχίζεται μέχρι την ενήλικη ζωή των ατόμων. Η εργασία μου είναι μόνο βιβλιογραφική και επικεντρώνεται κυρίως στους αιτιολογικούς παράγοντες που οφείλονται για τη συμπτωματολογία της διαταραχής. Αυτοί οι παράγοντες είναι γενετικοί, νευροψυ-χολογικοί και περιβαλλοντικοί. Στα δύο τελευταία κεφάλαια της εργασίας μου αναφέρο-μαι στη διάγνωση και στην αντιμετώπιση της διαταραχής. Τα συμπτώματα που εμφανί-ζονται διαφέρουν ανάλογα με το αναπτυξιακό στάδιο του ασθενή. Επιπλέον, αναφέρομαι στη συννοσηρότητα που έχει με άλλες διαταραχές. Για την αποτελεσματική θεραπεία είναι αναγκαίο να συνεργάζονται επιστήμονες από διαφορετικούς κλάδους, οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς αλλά και το ίδιο το παιδί για να βοηθηθεί να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες και τα προβλήματά του. Η διαταραχή δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί πλήρως αλλά το άτο-μο μπορεί να γίνει λειτουργικό για να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες της καθημερινής του ζωής. Η ψυχολογία είναι αυτό που παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για την πορεία και την αντιμετώπιση της διαταραχής. Ήθελα να ασχοληθώ με αυτό το θέμα επειδή είμαι νη-πιαγωγός και κάθε χρόνο συναντάω παιδιά που έχουν την συγκεκριμένη διαταραχή. Γενικά συμπεραίνω ότι είναι μία συνήθης διαταραχή που θέλει πολλή υπομονή από το ίδιο το παιδί για να την αντιμετωπίσει.el
dc.format.extent55el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιάσπασηel
dc.subjectΥπερκινητικότηταel
dc.subjectΠαρορμητικότηταel
dc.titleΔιαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας στα παιδιάel
dc.title.alternativeAttention Deficit Hyperactivity Disorder of childrenel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeKonstanti, Ourania
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedSubject of this work is the Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) of children. ADHD is a chronic developmental disorder that begins mainly in childhood and has as mains symptoms carelessness, hyperactivity and impulsivity. Initially, the work aims to present the historical background, the basics characteristics as well as between the lively and the hyperactive child. This is a fairly common disorder in childhood that continues throughout adulthood. My work is only bibliographic and focuses mainly on the causal factors due to the symptomatology of the disorder. These factors are genetic, neuropsy-chological and environmental. In the last two chapters of my work I refer to the diagnosis and treatment of the disorder. The symptoms that appear vary depending on the patient’s developmental stage. In addition, I am referring to the comorbidity it has with other dis-orders. For effective treatment it is necessary for scientists from different fields to coop-erate, teachers, parents and the child himself to help deal with his difficulties and prob-lems. The disorder can not be fully treated but the person can become functional to deal with the difficulties of daily life. Psychology is what plays a very important role in the course and treatment of the disorder. I wanted to deal with this issue because I am a kin-dergarten teacher and every year I meet children who have this disorder. In general, I conclude that it is a common disorder that requires a lot of patience from the child him-self to deal with it.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές