Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας και εφαρμογής με ονομά 'ΤΗΕΜΑ'
Brand identity and application design with the title 'THEMA'
Keywords
ApplicationAbstract
Η πτυχιακή μου αφορά την υλοποίηση μιας εφαρμογής που θα παρέχει στον χρήστη θέματα για το κινητό
του. Ενώ παρόμοιές εφαρμογές υπάρχουν στην αγορά, ο στόχος της δικιάς μου είναι να προβάλει
καινούριους τρόπους αντιμετώπισης του UI, φρέσκες ιδέες σχετικά με την αισθητική των themes και την
αλληλεπίδραση των εικονιδίων ενός κινητού με την ταπετσαρία. Η εφαρμογή θα περιέχει 12 μοναδικά
θέματα σχεδιασμένα με διάφορες τεχνικές. Οι τεχνικές θα περιλαμβάνουν, εικονογραφήσεις σε ψηφιακό
περιβάλλον, illustrations με βέκτορες, επεξεργασία εικόνων, λήψη φωτογραφιών ,pixel art και μοτίβα.
Επομένως άλλη μια παράμετρος της είναι οι καλλιτεχνική προσέγγιση των ταπετσαριών και εικονιδίων
μέσα από διαφορετικά στυλ έτσι ώστε να μην επεμβαίνουν στην αναγνωσιμότητα των υπολοίπων
στοιχείων του κινητού όπως η ώρα, ο καιρός τα εικονίδια κ.α.
Η μελέτη της εταιρικής ταυτότητας αποτελεί ένα άλλο μεγάλο κομμάτι. Η ίδια η εφαρμογή θα ονομάζεται
“Thema” από την ελληνική λέξη “θέμα” και αντιπροσωπεύει τα theme για το κινητό. Το αποτέλεσμα όμως
του ονόματος προήλθε από μια σειρά δοκιμών και αξιολογήσεων πολλαπλών προτάσεων λογοτύπων και
ονομάτων. Το λογότυπο πάντα αποτελεί έναν κυρίαρχο παράγοντα της εταιρικής ταυτότητας και στην
συγκεκριμένη περίπτωση θα επηρεάσει την αντιμετώπιση της εφαρμογής και των επιμέρους στοιχείων
(διαφήμιση, σλόγκαν, ύφος). Οι αποφάσεις αυτές οφείλουν να μην παίρνονται αυθαίρετα αλλά με
μεθοδολογία.
Abstract
My thesis concerns the implementation of an application that will provide the user with themes for his
mobile phone. While similar applications exist in the market, the goal of mine is to showcase new ways of
dealing with the UI, fresh ideas about the aesthetics of themes and the interaction of a mobile's icons with
the wallpaper. The app will contain 12 unique themes designed using various techniques. The techniques will
include, illustrations in a digital environment, illustrations with vectors, image editing, photo capture ,pixel
art and patterns. So another aspect of it is the artistic approach of wallpapers and icons through different
styles so that they do not interfere with the readability of other mobile elements like time, weather, icons
etc.
The study of corporate identity is another big part. The application itself will be called "Thema" from the
Greek word "theme" and represents the themes for the mobile. But the result of the name came from a
series of tests and evaluations of multiple logo and name proposals. The logo is always a dominant factor of
the corporate identity and in this case it will influence the treatment of the application and its individual
elements (advertising, slogan, style). These decisions should not be taken arbitrarily but methodically.