Show simple item record

Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας και εφαρμογής με ονομά 'ΤΗΕΜΑ'

dc.contributor.advisorMetzitakos, Rossetos
dc.contributor.authorΣχινά, Γεωργία Ελισσάβετ
dc.date.accessioned2022-07-20T08:34:22Z
dc.date.available2022-07-20T08:34:22Z
dc.date.issued2022-07-19
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2563
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2403
dc.description.abstractΗ πτυχιακή μου αφορά την υλοποίηση μιας εφαρμογής που θα παρέχει στον χρήστη θέματα για το κινητό του. Ενώ παρόμοιές εφαρμογές υπάρχουν στην αγορά, ο στόχος της δικιάς μου είναι να προβάλει καινούριους τρόπους αντιμετώπισης του UI, φρέσκες ιδέες σχετικά με την αισθητική των themes και την αλληλεπίδραση των εικονιδίων ενός κινητού με την ταπετσαρία. Η εφαρμογή θα περιέχει 12 μοναδικά θέματα σχεδιασμένα με διάφορες τεχνικές. Οι τεχνικές θα περιλαμβάνουν, εικονογραφήσεις σε ψηφιακό περιβάλλον, illustrations με βέκτορες, επεξεργασία εικόνων, λήψη φωτογραφιών ,pixel art και μοτίβα. Επομένως άλλη μια παράμετρος της είναι οι καλλιτεχνική προσέγγιση των ταπετσαριών και εικονιδίων μέσα από διαφορετικά στυλ έτσι ώστε να μην επεμβαίνουν στην αναγνωσιμότητα των υπολοίπων στοιχείων του κινητού όπως η ώρα, ο καιρός τα εικονίδια κ.α. Η μελέτη της εταιρικής ταυτότητας αποτελεί ένα άλλο μεγάλο κομμάτι. Η ίδια η εφαρμογή θα ονομάζεται “Thema” από την ελληνική λέξη “θέμα” και αντιπροσωπεύει τα theme για το κινητό. Το αποτέλεσμα όμως του ονόματος προήλθε από μια σειρά δοκιμών και αξιολογήσεων πολλαπλών προτάσεων λογοτύπων και ονομάτων. Το λογότυπο πάντα αποτελεί έναν κυρίαρχο παράγοντα της εταιρικής ταυτότητας και στην συγκεκριμένη περίπτωση θα επηρεάσει την αντιμετώπιση της εφαρμογής και των επιμέρους στοιχείων (διαφήμιση, σλόγκαν, ύφος). Οι αποφάσεις αυτές οφείλουν να μην παίρνονται αυθαίρετα αλλά με μεθοδολογία.el
dc.format.extent25el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectApplicationel
dc.titleΣχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας και εφαρμογής με ονομά 'ΤΗΕΜΑ'el
dc.title.alternativeBrand identity and application design with the title 'THEMA'el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΜούρη, Ελένη
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedMy thesis concerns the implementation of an application that will provide the user with themes for his mobile phone. While similar applications exist in the market, the goal of mine is to showcase new ways of dealing with the UI, fresh ideas about the aesthetics of themes and the interaction of a mobile's icons with the wallpaper. The app will contain 12 unique themes designed using various techniques. The techniques will include, illustrations in a digital environment, illustrations with vectors, image editing, photo capture ,pixel art and patterns. So another aspect of it is the artistic approach of wallpapers and icons through different styles so that they do not interfere with the readability of other mobile elements like time, weather, icons etc. The study of corporate identity is another big part. The application itself will be called "Thema" from the Greek word "theme" and represents the themes for the mobile. But the result of the name came from a series of tests and evaluations of multiple logo and name proposals. The logo is always a dominant factor of the corporate identity and in this case it will influence the treatment of the application and its individual elements (advertising, slogan, style). These decisions should not be taken arbitrarily but methodically.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές