Under: Branding and textile printing
Άντερ: Εταιρική ταυτότητα και εκτύπωση υφασμάτων
Λέξεις-κλειδιά
Ύφασμα ; Βαμβάκι ; Εταιρική ταυτότητα ; DTGΠερίληψη
Στο θεωρητικό κομμάτι της αυτής της διπλωματικής εργασίας, παρουσιάζεται μελέτη πάνω στην εκτύπωση υφασμάτων, στην βιώσιμη σχεδίαση με σκοπό τον σχεδιασμό εταιρικής ταυτότητας και προϊόντων της εταιρίας Under. Πιο συγκεκριμένα αναλύονται βασικοί τρόποι εκτύπωσης υφασμάτων και ιδεολογικό υπόβαθρο της εταιρίας βασισμένο σε τάσεις που στοχεύουν στην βελτίωση της βιομηχανίας της μόδας. Έπειτα, ακολουθεί μελέτη των διαδικασιών ανακύκλωσης υλικών για την δημιουργία υφασμάτων. Τέλος, παρουσιάζεται η οπτική και επικοινωνιακή ταυτότητα της εταιρειας.
Περίληψη
In the theoretical part of this thesis assignment, it is presented a study around textile printing and sustainable design for the purpose of creating the visual identity and products for the brand Under. More specifically, the basic printing methods are being analysed and combined with ideological mindset of the company, which is about improving the fashion industry. Furthermore, a study about recycling materials is presented for the creation of fabrics. The thesis is closing with the presentation of the visual identity of the brand.