Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας, πολυμεσικής εφαρμογής και διαφημιστικής καμπάνιας για την εταιρεία Virtuo Couriers.
Design of corporate identity, mobile application and advertising campaign for the company Virtuo Couriers.
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Παναγιώτογλου, Νικόλαος
Ημερομηνία
2022-07-14Επιβλέπων
Metzitakos, RossetosΛέξεις-κλειδιά
Εταιρική ; Ταυτότητα ; Διαφημιστική ; Καμπάνια ; Πολυμεσική ; Εφαρμογή ; Εταιρεία ; Κούριερ ; Virtuo ; CouriersΠερίληψη
Σε αυτήν την θεωρητική εργασία παρουσιάζεται η μελέτη, η έρευνα και ο οπτικός σχεδιασμός με σκοπό την υλοποίηση οπτικής επικοινωνίας για την εταιρεία ταχυμετεφορών Virtuo Couriers. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάζονται προοδευτικά ιστορικά στοιχεία με χρονολογική συνέχεια για την καλύτερη κατανόηση της εξέλιξης του κλάδου των ταχυμεταφορών. Ακολουθεί έρευνα και μελέτη στον κλάδο αυτόν μέσα από την ανάλυση της οπτικής επικοινωνίας άλλων εταιρειών του σημερινού ανταγωνισμού. Τέλος παρουσιάζεται ο τελικός σχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας, της διαφημιστικής καμπάνιας και της πολυμεσικής εφαρμογής της εταιρείας ως ένα αποτέλεσμα επηρεασμένο από όλα τα παραπάνω.
Περίληψη
This theoretical paper presents the study, research and visual design to implement visual communication for the courier company Virtuo Couriers. Firstly, progressive historical data is presented with chronological continuity for a better understanding of the evolution of the courier industry. Secondly, the research and study in the industry are presented through the analysis of the visual communication of other companies of today's competition. Last but not least, the final design of the company's corporate identity, advertising campaign and multimedia application is presented as a result influenced by all of the above.