Show simple item record

Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας, πολυμεσικής εφαρμογής και διαφημιστικής καμπάνιας για την εταιρεία Virtuo Couriers.

dc.contributor.advisorMetzitakos, Rossetos
dc.contributor.authorΠαναγιώτογλου, Νικόλαος
dc.date.accessioned2022-07-21T06:24:04Z
dc.date.available2022-07-21T06:24:04Z
dc.date.issued2022-07-14
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2584
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2424
dc.description.abstractΣε αυτήν την θεωρητική εργασία παρουσιάζεται η μελέτη, η έρευνα και ο οπτικός σχεδιασμός με σκοπό την υλοποίηση οπτικής επικοινωνίας για την εταιρεία ταχυμετεφορών Virtuo Couriers. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάζονται προοδευτικά ιστορικά στοιχεία με χρονολογική συνέχεια για την καλύτερη κατανόηση της εξέλιξης του κλάδου των ταχυμεταφορών. Ακολουθεί έρευνα και μελέτη στον κλάδο αυτόν μέσα από την ανάλυση της οπτικής επικοινωνίας άλλων εταιρειών του σημερινού ανταγωνισμού. Τέλος παρουσιάζεται ο τελικός σχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας, της διαφημιστικής καμπάνιας και της πολυμεσικής εφαρμογής της εταιρείας ως ένα αποτέλεσμα επηρεασμένο από όλα τα παραπάνω.el
dc.format.extent41el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕταιρικήel
dc.subjectΤαυτότηταel
dc.subjectΔιαφημιστικήel
dc.subjectΚαμπάνιαel
dc.subjectΠολυμεσικήel
dc.subjectΕφαρμογήel
dc.subjectΕταιρείαel
dc.subjectΚούριερel
dc.subjectVirtuoel
dc.subjectCouriersel
dc.titleΣχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας, πολυμεσικής εφαρμογής και διαφημιστικής καμπάνιας για την εταιρεία Virtuo Couriers.el
dc.title.alternativeDesign of corporate identity, mobile application and advertising campaign for the company Virtuo Couriers.el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΧατζηθεοδώρου, Ευάγγελος
dc.contributor.committeeΜατθιόπουλος, Γεώργιος
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThis theoretical paper presents the study, research and visual design to implement visual communication for the courier company Virtuo Couriers. Firstly, progressive historical data is presented with chronological continuity for a better understanding of the evolution of the courier industry. Secondly, the research and study in the industry are presented through the analysis of the visual communication of other companies of today's competition. Last but not least, the final design of the company's corporate identity, advertising campaign and multimedia application is presented as a result influenced by all of the above.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές