Show simple item record

Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας και ψηφιακών εφαρμογών για την εταιρεία ZA STREET

dc.contributor.advisorΜυτιληναίου, Σοφία
dc.contributor.authorΑναγνωστάκη, Αλεξία
dc.contributor.authorΖάμκος, Ιωάννης
dc.date.accessioned2022-07-21T08:44:49Z
dc.date.available2022-07-21T08:44:49Z
dc.date.issued2022-07-15
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2596
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2436
dc.description.abstractΤο αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη των σύγχρονων πολυμεσικών εφαρμογών, το πως αυτές συμβάλουν στην ανάδειξη της street κουλτούρας και ο σχεδιασμός ενός streetwear brand. Στην πρώτη ενότητα, αναλύουμε τις σύγχρονες πολυμεσικές εφαρμογές, το τι σημαίνουν οι όροι UX (user experience) & UI (user interface), το πως χρησιμοποιούνται σήμερα στο marketing αλλά και τι είναι το digital marketing. Παράλληλα παρουσιάζεται ο ρόλος που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), σήμερα στο πως διαμορφώνουν την αντίληψή μας γενικά, αλλά και συγκεκριμένα για την street κουλτούρα. Ύστερα αναφερόμαστε στο τι είναι η street culture, πώς ξεκίνησε και τι σημαίνει για την Ελλάδα. Στην επόμενη παρουσιάζεται το δημιουργικό κομμάτι της εργασίας. Αναλύεται ο τρόπος σκέψης του σχεδιασμού του λογοτύπου, τα χρώματα και το σύνολό του brand και παρουσιάζονται οι εφαρμογές του, αλλά και η ιστοσελίδα και το app.el
dc.format.extent37el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectStreet cultureel
dc.subjectBrandingel
dc.titleΣχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας και ψηφιακών εφαρμογών για την εταιρεία ZA STREETel
dc.title.alternativeBranding and UI (user interface) design for the company ZA STREETel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΔελφίνο, Ιωάννα
dc.contributor.committeeMetzitakos, Rossetos
dc.contributor.committeeΜυτιληναίου, Σοφία
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThe subject of this thesis is the study of modern multimedia applications, how they contribute to the emergence of street culture and the design of a streetwear brand. In the first section, we analyze modern multimedia applications, what the terms UX (user experience) & UI (user interface) mean, how they are used today in marketing and what digital marketing is. At the same time, we present the role of social media today, and how they shape our perception in general, but also about street culture. Then we refer to what street culture is, how it started and what it means for Greece. The next part presents the creative process of the work. It analyzes the thinking process of the logo design, the colors we used, and the whole brand in general and its applications, as well as the website and app.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές