Εμφάνιση απλής εγγραφής

Δημιουργία διαφημιστικής προώθησης εταιρικής ταυτότητας σε έντυπη και ψηφιακή μορφή ναυτικού ομίλου Μυτιλήνης

dc.contributor.advisorMetzitakos, Rossetos
dc.contributor.authorΣταματή, Βαρβάρα Γαβριέλλα
dc.date.accessioned2022-07-22T07:11:10Z
dc.date.available2022-07-22T07:11:10Z
dc.date.issued2022-07-11
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2612
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2452
dc.description.abstractΑρχικά, αναλύεται η διεπαφή χρήστη (UI), η οποία είναι οτιδήποτε όπου μπορεί να αλληλεπιδράσει ένας χρήστης για να χρησιμοποιήσει ένα ψηφιακό προϊόν ή υπηρεσία. Στην συνέχεια, αναφέρετε η εμπειρία χρήστη, ή UX, η οποία εξελίχθηκε ως αποτέλεσμα των βελτιώσεων στη διεπαφή χρήστη. Έπειτα, γίνεται σύντομη περιγραφή της ιστορίας των εφαρμογών. Επιπλέον, παρουσιάζεται το μελλοντικό αντίκτυπο των εφαρμογών στις ζωές των ανθρώπων και την «γέννηση» νέων κατηγοριών. Επίσης, αναφέρεται η ιστορία – προέλευση του Κωπηλατικού Συλλόγου «ΑΙΟΛΟΣ Ν.Α.Π.Σ.Π.Μ». Τέλος προβάλλεται η πορεία του επανασχεδιασμού του υπάρχον λογοτύπου, η δημιουργία της εφαρμογής και τα προωθητικά μέσα που δημιουργήθηκαν για τον Κωπηλατικού Συλλόγου «ΑΙΟΛΟΣ Ν.Α.Π.Σ.Π.Μ».el
dc.format.extent44el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectUiel
dc.subjectUxel
dc.subjectΕφαρμογήel
dc.subjectΔιεπαφή χρήστηel
dc.subjectΕμπειρία χρήστηel
dc.titleΔημιουργία διαφημιστικής προώθησης εταιρικής ταυτότητας σε έντυπη και ψηφιακή μορφή ναυτικού ομίλου Μυτιλήνηςel
dc.title.alternativeCreation of advertising promotion of corporate identity in print and digital format of Mytilini navy clubel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΜάνου, Πρόδρομος
dc.contributor.committeePapadomanolaki, Maria
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedFirstly, the user interface (UI) is analyzed, which is anything a user can interact with to use a digital product or service. Next, the user experience, or UX, which evolved as a result of improvements to the user interface. Αfterwards a brief description of the history of applications is given. In addition, the future impact of applications on people's lives and the "birth" of new categories is presented. Also, the history - origin of the "AEOLOS N.A.P.S.P.M" Rowing Club is mentioned. Finally, the redesign process of the beaten logo, the creation of the application and the promotional media that are produced for the "AEOLOS N.A.P.S.P.M" Rowing Club are shown.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές