Δημιουργία διαφημιστικής προώθησης εταιρικής ταυτότητας σε έντυπη και ψηφιακή μορφή ναυτικού ομίλου Μυτιλήνης
Creation of advertising promotion of corporate identity in print and digital format of Mytilini navy club
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Σταματή, Βαρβάρα Γαβριέλλα
Ημερομηνία
2022-07-11Επιβλέπων
Metzitakos, RossetosΛέξεις-κλειδιά
Ui ; Ux ; Εφαρμογή ; Διεπαφή χρήστη ; Εμπειρία χρήστηΠερίληψη
Αρχικά, αναλύεται η διεπαφή χρήστη (UI), η οποία είναι οτιδήποτε όπου μπορεί να αλληλεπιδράσει ένας χρήστης για να χρησιμοποιήσει ένα ψηφιακό προϊόν ή υπηρεσία. Στην συνέχεια, αναφέρετε η εμπειρία χρήστη, ή UX, η οποία εξελίχθηκε ως αποτέλεσμα των βελτιώσεων στη διεπαφή χρήστη. Έπειτα, γίνεται σύντομη περιγραφή της ιστορίας των εφαρμογών. Επιπλέον, παρουσιάζεται το μελλοντικό αντίκτυπο των εφαρμογών στις ζωές των ανθρώπων και την «γέννηση» νέων κατηγοριών. Επίσης, αναφέρεται η ιστορία – προέλευση του Κωπηλατικού Συλλόγου «ΑΙΟΛΟΣ Ν.Α.Π.Σ.Π.Μ». Τέλος προβάλλεται η πορεία του επανασχεδιασμού του υπάρχον λογοτύπου, η δημιουργία της εφαρμογής και τα προωθητικά μέσα που δημιουργήθηκαν για τον Κωπηλατικού Συλλόγου «ΑΙΟΛΟΣ Ν.Α.Π.Σ.Π.Μ».
Περίληψη
Firstly, the user interface (UI) is analyzed, which is anything a user can interact with to use a digital product or service. Next, the user experience, or UX, which evolved as a result of improvements to the user interface. Αfterwards a brief description of the history of applications is given. In addition, the future impact of applications on people's lives and the "birth" of new categories is presented. Also, the history - origin of the "AEOLOS N.A.P.S.P.M" Rowing Club is mentioned. Finally, the redesign process of the beaten logo, the creation of the application and the promotional media that are produced for the "AEOLOS N.A.P.S.P.M" Rowing Club are shown.