Show simple item record

Εκπαίδευση οικονομικών μεταναστών. Μέθοδοι και προσεγγίσεις. Η περίπτωση της Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας

dc.contributor.advisorSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.authorΖέρβα, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2022-07-22T07:54:43Z
dc.date.available2022-07-22T07:54:43Z
dc.date.issued2022-07-13
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2617
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2457
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια μελέτης των μεθοδολογικών προσεγγίσεων για την εκπαίδευση των οικονομικών μεταναστών. Σκοπός είναι η διερεύνηση των σημαντικών αρχών και της δομής του εκπαιδευτικού συστήματος του κρατιδίου της Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας αναφορικά με την εκπαίδευση των οικονομικών μεταναστών. Η εκπαίδευση των μεταναστών αποτελεί σημαντικό ζήτημα και σπουδαία μέριμνα του εκπαιδευτικού συστήματος κάθε κράτους. Η εκπαίδευση και η διατήρηση της μητρική γλώσσας αποτελούν σημαντικά σημεία για την προσαρμογή και ένταξη σε ένα νέο κοινωνικό και σχολικό περιβάλλον ενός κράτους υποδοχής. Τέλος, η σύνθεση και μελέτη αυτού του ζητήματος θα πραγματοποιηθεί με την αξιοποίηση των πηγών και των πληροφοριών της διεθνούς βιβλιογραφίας. Αρχικά, στο πρώτο μέρος της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, στο πρώτο κεφάλαιο αναλύθηκαν οι όροι της μετανάστευσης και του μετανάστη, στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται οι δυσκολίες των μεταναστών στις χώρες υποδοχής, στο τρίτο κεφάλαιο συνδέονται οι όροι εκπαίδευση, μετανάστευση και αναλύεται ο όρος της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, στο τέταρτο κεφάλαιο προσεγγίζονται οι τρόποι που συνδέονται τα παιδιά με την μετανάστευση στην Ευρωπαϊκη Ένωση. Ακολουθεί το δεύτερο μέρος της μελέτης, στο οποίο και εφαρμόζεται το μοντέλο Διαχείρισης Πολικότητας αναφορικά με την επιλογή Ελληνικού ή Γερμανικού Σχολείου από τους Έλληνες μαθητές και τέλος στο τρίτο μέρος γίνεται αξιολόγηση των μορφών παρεχόμενης εκπαίδευσης στους μετανάστες μαθητές ελληνικής καταγωγής στο κρατίδιο της Βόρεια Ρηνανίας Βεστφαλίας με την μέθοδο .el
dc.format.extent138el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜετανάστευσηel
dc.subjectΟικονομικοί μετανάστεςel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subjectΒόρεια Ρηνανία-Βεστφαλίαel
dc.subjectΔιαχείριση πολικότηταςel
dc.subjectΑναλυτική ιεραρχική διαδικασίαel
dc.subjectΜοντέλο διαχείρισης πολικότηταςel
dc.titleΕκπαίδευση οικονομικών μεταναστών. Μέθοδοι και προσεγγίσεις. Η περίπτωση της Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίαςel
dc.title.alternativeEconomic migrants' education. Methods and approaches. The case of North Rhine Westphaliael
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeYannas, Prodromos
dc.contributor.committeePsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedThis study is an attempt to investigate the methodological approaches to the education of economic migrants with the aim of exploring the important principles and structure of the education system of the state of North Rhine-Westphalia regarding the education of economic migrants. The education of immigrants is of great importance and an area of concern with regard to the education system of every state. Education as well as the preservation of their mother tongue are key elements for the adaption and integration into the new social and school environment of a host country. Finally, the synthesis and study of this issue will be carried out by utilizing the sources and information of the international literature. The first part of this study concentrates on the literature review. In the first chapter, the terms immigration and immigrant are thoroughly analyzed. The second chapter discusses the difficulties of immigrants in the host countries. In the third chapter the terms education, immigration are connected and the term of intercultural education is analyzed. The fourth chapter deals with the ways in which children are associated with immigration to the European Union. The second part studies the Polarity Management model, which is applied regarding the choice of Greek or German School by Greek students and, in the end, the third part evaluates the forms of education provided to immigrant students of Greek origin in the state of North Rhine Westphalia.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές