Εμφάνιση απλής εγγραφής

Πως η λειτουργικότητα και η αισθητική στην συσκευασία επηρεάζουν την αντίληψη και την εμπειρία του καταναλωτή

dc.contributor.advisorΧατζηθεοδώρου, Ευάγγελος
dc.contributor.authorΚυριαζή, Κωνσταντίνα
dc.date.accessioned2022-07-25T08:53:15Z
dc.date.available2022-07-25T08:53:15Z
dc.date.issued2022-07-14
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2650
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2490
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να ερευνήσει και να αναλύσει το πώς επηρεάζεται η εμπειρία και η αντίληψη του καταναλωτή από την συσκευασία. Για την καλύτερη προσέγγιση του θέματος, θα ασχοληθούμε αρχικά με το κομμάτι του καταναλωτή και εν συνεχεία με το κομμάτι της συσκευασίας. Σε πρώτο επίπεδο εξηγείται όλη η διαδικασία της αγοραστικής απόφασης μέσω των μοντέλων καταναλωτικής συμπεριφοράς και όλοι οι παράγοντες που επηρεάζουν την διαδικασία αυτή. Στην συνέχεια θα παρατεθεί εκτενώς η έννοια της αντίληψης του αγοραστή και αντίστοιχα από ποιες μεταβλητές επηρεάζεται φέρνοντας ως παράδειγμα την περίπτωση του ελαιολάδου. Κλείνοντας το κομμάτι της προσέγγισης του καταναλωτή, θα αναλυθεί η γενικότερη έννοια του sensory marketing και ο ρόλος των αισθήσεων στην καταναλωτική συμπεριφορά. Αναφορικά με την προσέγγιση της συσκευασίας, θα αναφερθεί όλη η διαδικασία του σχεδιασμού και μέσα από αυτή θα εξεταστούν τόσο η λειτουργικότητα όσο και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της συσκευασίας. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στο αισθητικό πλαίσιο και στην επικοινωνία με τον καταναλωτή αλλά και στην έννοια της διαδραστικότητας της συσκευασίας. Τέλος, θα παρατεθούν τα συμπεράσματα και η συλλογιστική πορεία της έρευνας.el
dc.format.extent106el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτή
dc.subjectΣυσκευασία
dc.subjectΔιαδραστική συσκευασία
dc.titleΠως η λειτουργικότητα και η αισθητική στην συσκευασία επηρεάζουν την αντίληψη και την εμπειρία του καταναλωτήel
dc.title.alternativeHow functionality and aesthetics in packaging affect consumer’s perception and experienceel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeMetzitakos, Rossetos
dc.contributor.committeeΜυτιληναίου, Σοφία
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.contributor.masterΕυφυής Συσκευασία: Νέες Τεχνολογίες και Marketingel
dc.description.abstracttranslatedThe present thesis aims to analyze how packaging affects consumer's experience and perception. For the best approach to the issue, we will deal firstly with the consumer part and then with the packaging part. Starting with the consumer’s part, the whole process of purchasing decision through consumer behavior models and all the factors that influence this process will be explained. Then, the concept of the buyer's perception and respectively which variables are affected will be extensively stated using the case study example of olive oil. Closing the consumer approach section, the general concept of sensory marketing and the role of the senses in consumer behavior will be analyzed. Regarding the packaging approach, the whole design process will be reported and through this process both the functionality and the technical characteristics will be examined. Special emphasis will be given to the aesthetic context and communication with the consumer and to the interactive elements that can be included. In the end of the thesis, the conclusions of the research will be presented.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές