Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η χρήση των social media με έμφαση στο ρόλο των influencers στη διαφήμιση και προώθηση στο χώρο της μόδας

dc.contributor.advisorRizomyliotis, Ioannis
dc.contributor.authorΚαραμπάτσου, Ευσταθία
dc.date.accessioned2022-07-26T11:31:43Z
dc.date.available2022-07-26T11:31:43Z
dc.date.issued2022-05-20
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2681
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2521
dc.description.abstractΜέχρι πριν λίγες δεκαετίες, ο μόνος τρόπος διαφήμισης των επιχειρήσεων ήταν: η τηλεόραση, οι εφημερίδες και το ραδιόφωνο, ωστόσο στις αρχές της δεκαετίας του 2000, πραγματοποιήθηκε μια επανάσταση στα μέσα ενημέρωσης και ο κόσμος εισήχθη στα κοινωνικά μέσα. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα εργαλείο επικοινωνίας που χρησιμοποιείται σε μεγάλη κλίμακα, καθώς αποτελούν μία εξαιρετικά προσιτή και επεκτάσιμη τεχνική επικοινωνίας, η οποία έχει θετικό αντίκτυπο και θετική επίδραση, τόσο στις επιχειρήσεις, όσο και στους πελάτες. Αποτελούν ένα ουσιαστικό εργαλείο για τους εμπόρους, με ελάχιστη επένδυση. Στην σύγχρονη εποχή, οι καταναλωτές κρίνουν μια επιχείρηση βάσει της διαδικτυακής της παρουσίας, με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να προσπαθούν να καινοτομήσουν και ταυτόχρονα να δημιουργήσουν μια ισχυρή κοινωνική παρουσία, εξυπηρετώντας πάντα τις ανάγκες και τις ανησυχίες των πελατών τους. Σε διεθνές επίπεδο, οι επιχειρήσεις έχουν υιοθετήσει τα Social Media ως βασικό εργαλείο για την εκστρατεία του μάρκετινγκ. Τα συγκεκριμένα εργαλεία επικοινωνίας δημιούργησαν έναν εντελώς νέο τύπο επιρροών και άλλαξαν τον τρόπο δημιουργίας, συλλογής και κοινής χρήσης πληροφοριών. Οι επηρεαστές αντιπροσωπεύουν ένα νέο τύπο ηγετών γνώμης με τεράστιο δυναμικό δικτύου και επιρροή, έναντι των καταναλωτών. Η αυξανόμενη δύναμή τους, έχει οδηγήσει στη σταδιακή συμπερίληψή τους στην επικοινωνία των εμπορικών σημάτων, με σκοπό τη μετάδοση μηνυμάτων με στόχο τους καταναλωτές.el
dc.format.extent80el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜόδαel
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectInfluencersel
dc.subjectSocial mediael
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.titleΗ χρήση των social media με έμφαση στο ρόλο των influencers στη διαφήμιση και προώθηση στο χώρο της μόδαςel
dc.title.alternativeThe use of social media with emphasis on the role of influencers in advertising and promotion in the fashion industryel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeGiovanis, Apostolos
dc.contributor.committeeΚαλλιβωκάς, Δημήτριος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedUntil a few decades ago, the only way businesses advertised was on television, newspapers and radio, but in the early 2000s, there was a media revolution and people were introduced to social media. Social media is a communication tool that is used on a large scale, as it is an extremely accessible and scalable communication technique, which has a positive impact and a positive impact on both businesses and customers. They are an essential tool for traders, with minimal investment. In modern times, consumers judge a business based on its online presence, with the result that companies try to innovate and at the same time create a strong social presence, always serving the needs and concerns of their customers. Internationally, companies have adopted social media as a key tool in their marketing campaign. These communication tools have created a whole new type of influence and changed the way information is created, collected and shared. Influencers represent a new type of opinion leader with enormous network potential and influence over consumers. Their growing power has led to their gradual inclusion in brand communication, with the aim of conveying messages aimed at consumers.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές