Ερεθίσματα για την αδρή κινητικότητα σε ομάδα παιδιών ηλικίας δύο-τριών ετών.
Stimuli for gross mobility in a group of children two-three years old
Λέξεις-κλειδιά
Ερεθίσματα ; Αλληλεπίδραση ; Αδρή κινητικότητα ; Κινητικές δεξιότητες ; Προσχολική αγωγή ; Προσχολική ηλικίαΠερίληψη
Η παρούσα εργασία αποτελεί μία έρευνα δράσης και αναφέρεται σε ερεθίσματα αδρής κινητικότητας που πραγματοποιήθηκαν σε ένα ιδιωτικό κέντρο προσχολικής αγωγής. Στόχος της έρευνας είναι να μελετήσει συμπεριφορές και αντιδράσεις των παιδιών που αναπτύχθηκαν κατά την πραγματοποίηση των δράσεων. Επιπλέον, διερευνά το ενδιαφέρον και την απήχηση που έχουν τα ερεθίσματα αδρής κινητικότητας στη συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα, καθώς και η αλληλεπίδραση που αναπτύσσεται μέσα από το παιχνίδι στα συγκεκριμένα ερεθίσματα, μεταξύ των παιδιών αλλά και των παιδιών με την παιδαγωγό. Τέλος, μελετά την ευρηματικότητα και την φαντασία που εμφανίζουν τα παιδιά μέσα στις δράσεις και τον τρόπο που υλοποιήθηκαν από το κάθε παιδί.
Περίληψη
The aim of the research is to study the behaviors and reactions of children that developed during the implementation of the actions. In addition, it explores the interest and impact that stimuli of gross mobility have in this age group, as well as the interaction that develops through play in specific stimuli, between children and children with the educator. Finally, he studies the ingenuity and imagination that children display in the actions and the way it was realized by each child.