dc.contributor.advisor | Αντωνάκη, Αικατερίνη | |
dc.contributor.author | Μπιζίμη, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2022-08-25T05:33:10Z | |
dc.date.available | 2022-08-25T05:33:10Z | |
dc.date.issued | 2022-03-09 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2796 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2636 | |
dc.description | Complimentary site here: https://www.figma.com/proto/GYe4fNcsDMuOFOpCaWkx4D/Portfolio-exploration-(Community)?page-id=3%3A147&node-id=3%3A164&starting-point-node-id=3%3A164 | el |
dc.description.abstract | Δημιουργία πειραματικού έντυπου. Συλλογή και μετά ανάλυση πληροφοριών από υπάρχον ερευνητικό υλικό ποσοτικών και ποιοτικών δοκιμίων για την ανθρώπινη αντίληψη με κύριο άξονα το οπτικό ερέθισμα. Με διαδραστικά στοιχειά στο σχεδιασμό ώστε να βοήθα στην κατανόηση του αναγνώστη. | el |
dc.format.extent | 339 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Editorial | el |
dc.subject | Research | el |
dc.subject | Logo | el |
dc.subject | Web design | el |
dc.title | Visual Reality. Μετα ανάλυση ερευνων για την επίδραση των γνωστικων διαδικασιων στην οπτική αντίληψη | el |
dc.title.alternative | Visual Reality. Collection of studies understanding the impact of visual perception in cognitive processes | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Μαρτίνη, Ελένη | |
dc.contributor.committee | Λασηθιωτάκης, Ιωάννης | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας | el |
dc.description.abstracttranslated | An experimental book. Collection and meta-analysis of information from existing research material of quantitative and qualitative essays on human perception with the main interest in the visual stimulus. With interactive design elements to help the reader understand. | el |