dc.contributor.advisor | Stavrinoudis, Theodoros | |
dc.contributor.author | Παπαγεωργάκης, Ευθύμιος | |
dc.date.accessioned | 2022-09-06T09:40:40Z | |
dc.date.available | 2022-09-06T09:40:40Z | |
dc.date.issued | 2022-07-20 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2836 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2676 | |
dc.description.abstract | Για μια ξενοδοχειακή επιχείρηση, οι εργαζόμενοι αποτελούν τον πολυτιμότερο πόρο και για αυτό το λόγο η εκπαίδευση τους είναι ένα βασικό στοιχείο της διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να μελετήσει τους τρόπους με τους οποίους συντελείται τόσο η μάθηση όσο και η εκπαίδευση εντός των ξενοδοχειακών μονάδων και να αναδειχθεί η σημασία τους αναφορικά με τη βελτίωση της απόδοσης των εργαζομένων. Για να επιτευχθούν οι στόχοι της έρευνάς μας, ως μεθοδολογικά εργαλεία συγκέντρωσης δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν ανώνυμα ερωτηματολόγια τα οποία συντάχθηκαν από τον ερευνητή-υπεύθυνο της έρευνας σε συνεργασία με τον επιβλέποντα καθηγητή και διανεμήθηκαν σε στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Ως βασική μέθοδος ανάλυσης, των δεδομένων που συλλέχθηκαν, επιλέχθηκε η διερευνητική παραγοντική ανάλυση των κυριών συνιστωσών (Principal Component Analysis), η οποία μας υπέδειξε 13 παράγοντες που σχετίζονται με τις μορφές που λαμβάνει η εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού στα ξενοδοχεία. Τα αποτελέσματα της έρευνας φαίνεται πως απαντούν στα ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν καθώς είδαμε ότι η άτυπη ή οργανωσιακή μάθηση στα ξενοδοχεία λαμβάνει τη μορφή μιας κυκλικής διαδικασίας όπου μέσα από τις παρατηρήσεις των εργαζομένων επιλύονται τα προβλήματα που ανακύπτουν. Από την άλλη πλευρά, η έρευνα ανέδειξε τη σημασία της μη – τυπικής εκπαίδευσης η οποία προσφέρεται από τα ξενοδοχεία μέσω συγκεκριμένων τεχνικών. Η εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού βοηθά τους εργαζομένους να αποκτήσουν ικανότητες – κλειδιά οι οποίες αυξάνουν την αποδοτικότητά τους. Τέλος, τα ανωτέρω ευρήματα προσεγγίζονται και μέσα από τη διάσταση της πανδημικής κρίσης τονίζοντας την αναγκαιότητα της αναβάθμισης των δεξιοτήτων του προσωπικού των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. | el |
dc.format.extent | 213 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Οργανωσιακή μάθηση | el |
dc.subject | Εκπαίδευση προσωπικού | el |
dc.subject | Τεχνικές εκπαίδευσης | el |
dc.subject | Άτυπη εκπαίδευση | el |
dc.subject | Τυπική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Μη τυπική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Δεξιότητες | el |
dc.subject | Πανδημία | el |
dc.subject | Απόδοση | el |
dc.subject | Covid-19 | el |
dc.title | Η επίδραση της εκπαίδευσης στην απόδοση των εργαζομένων σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην μετά Covid-19 εποχή | el |
dc.title.alternative | The effect of training on the performance of hotel employees in the post Covid-19 era | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Papatheodorou, Andreas | |
dc.contributor.committee | Κακαρούγκας, Χρήστος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού | el |
dc.contributor.master | Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό | el |
dc.description.abstracttranslated | For a hotel business, employees are the most valuable resource and for this reason, their training is a key element of human resource management. The purpose of this study is to examine how both learning and training take place within the hotel units and to highlight their importance in terms of improving employee performance. To achieve the objectives of our research, anonymous questionnaires were used as methodological tools for data collection, which were prepared by the researcher in charge of the research in collaboration with the supervising professor and distributed to hotel business executives in Greece. The main method of analysis of the collected data was the Principal Component Analysis, which showed us 13 factors related to the forms of human resource training in hotels. The results of the research seem to answer the research questions as we concluded that informal or organizational learning in hotels takes the form of a cyclical process, where through the observations of employees the problems that arise are solved. On the other hand, the research highlighted the importance of non-formal education offered by hotels through specific techniques. Human resource training helps employees acquire key skills that increase their performance. Finally, the above findings are approached through the dimension of the pandemic crisis, emphasizing the need to upgrade the skills of hotel business staff. | el |