Show simple item record

Η χρήση των social media στη διαφήμιση και προώθηση προϊόντων

dc.contributor.advisorΤομάρας, Πέτρος
dc.contributor.authorΣερπετίνη, Κωνσταντίνα
dc.date.accessioned2022-09-16T06:42:56Z
dc.date.available2022-09-16T06:42:56Z
dc.date.issued2022-08
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2863
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2703
dc.format.extent130el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectOnline marketingel
dc.subjectSocial mediael
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαel
dc.titleΗ χρήση των social media στη διαφήμιση και προώθηση προϊόντωνel
dc.title.alternativeThe use of social media in advertising and product promotionel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαμαντά, Ειρήνη
dc.contributor.committeeΚαλλιβωκάς, Δημήτριος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές