dc.contributor.advisor | Anagnostopoulos, Theodoros | |
dc.contributor.author | Ταγκούτα, Ελένη | |
dc.contributor.author | Ψυχάρης, Παναγιώτης-Νικόλαος | |
dc.date.accessioned | 2022-09-23T11:05:53Z | |
dc.date.available | 2022-09-23T11:05:53Z | |
dc.date.issued | 2022-09-22 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2903 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2743 | |
dc.description.abstract | Η σημαντικότητα της έρευνας σχετίζεται με την συμβολή της μηχανικής μάθησης στο σχεδιασμό μιας στρατηγικής για βέλτιστη λήψη αποφάσεων και κατ’ επέκταση του καθορισμού των ελάχιστων δυνατών λειτουργιών (features) που θα φέρει το προϊόν μιας
ηλεκτρονικής πλατφόρμας από μια εταιρία τεχνολογίας, η οποία θα παρέχει χρηματοοικονομικές υπηρεσίες ώστε να είναι βιώσιμο (Minimum Viable Product - MVP), με σκοπό την σταδιακή ανάπτυξη και τελειοποίησή του. Για τις ανάγκες της ερευνητικής
εργασίας ερευνάται το ενδεχόμενο δημιουργίας μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας από εταιρία τεχνολογίας, η οποία θα παρέχει χρηματοοικονομικές υπηρεσίες. Πιο συγκεκριμένα, θα συγκρίνει κατηγορίες δανείων μεταξύ των τραπεζών της Ελλάδας και
θα παρέχει εξατομικευμένες προτάσεις κατόπιν λήψης πληροφοριών από τους ενδιαφερόμενους χρήστες με στόχο να προταθούν τα καταλληλότερα πακέτα για τις ανάγκες τους. Η συλλογή των απαραίτητων δεδομένων πραγματοποιήθηκε με χρήση
ερωτηματολογίου όπου το δείγμα πάρθηκε με τυχαία δειγματοληψία και έγινε προσπάθεια να είναι όσο το δυνατόν μεγαλύτερο ώστε να είναι πιο αντιπροσωπευτικό. Γενικά, το ερωτηματολόγιο αποτελείται από τρεις ομάδες ερωτήσεων. Πρώτα τα δημογραφικά, δεύτερον ερωτήσεις που σχετίζονται με το αντικείμενο των υπηρεσιών που θα παρέχει η πλατφόρμα και τρίτον ερωτήσεις πάνω στις λειτουργίες που πρόκειται να παρέχει η πλατφόρμα. Ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι να εκτιμήσει την επιτυχία της πλατφόρμας, χρησιμοποιώντας τις απαντήσεις των ερωτηθέντων και φτιάχνοντας στην συνέχεια ένα μοντέλο μηχανικής μάθησης. Για την εκτίμηση της επιτυχίας της πλατφόρμας θα χρησιμοποιηθούν Δείκτες Απόδοσης (Key Performance Indicators – KPIs) που βασίζονται στα δεδομένα που συλλέχθηκαν από τα ερωτηματολόγια, τα οποία στην συνέχεια εκτιμήθηκαν με την χρήση μηχανικής μάθησης. Πιο συγκεκριμένα, τα KPIs είναι δείκτες που χρησιμοποιούνται από οργανισμούς για τη μέτρηση, τη διαχείριση και τη σύγκριση της απόδοσης. Οι Δείκτες Απόδοσης μπορούν να οριστούν ως οι φυσικές αξίες που
χρησιμοποιούνται για τη μέτρηση, τη σύγκριση και τη διαχείριση της συνολικής οργανωτικής απόδοσης. Επίσης, οι Δείκτες Απόδοσης μπορεί να περιλαμβάνουν την ποιότητα, τα χρηματοοικονομικά, την αξιοπιστία παράδοσης, την ικανοποίηση, την
ασφάλεια, το περιβάλλον/κοινότητα και την μάθηση και ανάπτυξη. Έτσι, πραγματοποιήθηκε η εκτίμηση ενός KPI που αφορά την επιτυχία της πλατφόρμας με την συμβολή άλλων πέντε KPIs. Το μοντέλο που εφαρμόστηκε για την εκτίμηση του KPI είναι
το Νευρωνικό Δίκτυο. Η αποτελεσματικότητα του μοντέλου προέκυψε 91,83%, και έτσι εκτιμάται ότι η ηλεκτρονική πλατφόρμα θα έχει μεγάλη επιτυχία (7/10 ανθρώπους που θα ακούσουν για αυτή την online πλατφόρμα θα την χρησιμοποιήσουν) με 91,83%
εγκυρότητα. | el |
dc.format.extent | 44 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Μηχανική μάθηση | el |
dc.subject | Νευρωνικά δίκτυα | el |
dc.subject | Επιχειρησιακό σχέδιο | el |
dc.subject | Δείκτες απόδοσης | el |
dc.subject | Λήψη αποφάσεων | el |
dc.subject | KPI | el |
dc.title | Εκτίμηση της επιτυχίας online προϊόντος με δείκτες απόδοσης (KPIs) χρησιμοποιώντας μηχανική μάθηση | el |
dc.title.alternative | Predicting success for web product through KPIs using machine learning | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Σαλμόν, Ιωάννης | |
dc.contributor.committee | Κυτάγιας, Χρήστος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA) | el |