Browsing ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ by Advisor "60bc9039-ee84-4b45-bd16-8be99977d1ce"
Now showing items 1-4 of 4
-
Διερεύνηση αγοραστικής συμπεριφοράς σε ετικέτες βιολογικού κρασιού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-19)Στις μέρες μας ο τρόπος με τον οποίο παρασκευάζεται ένα προϊόν, ενδιαφέρει σε μεγάλο βαθμό τους καταναλωτές. Είναι πολύ προσεκτικοί με τις επιλογές τους όχι μόνο με βάση τα χαρακτηριστικά ενός προϊόντος αλλά και με το εάν ... -
Επιρροή των Social Media στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών οίνου. Έρευνα στα ελληνικά οινοποιεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-05)Το Μάρκετινγκ παίζει έναν από τους σημαντικότερους ρόλους σε μια επιχείρηση, αφού με τη βοήθεια του οι εταιρίες είναι σε θέση να προωθηθούν και να διαφημίσουν τα προϊόντα τους. Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας, οδήγησε ... -
Η εξαγωγική δραστηριότητα των ελληνικών οινοποιείων την τελευταία δεκαετία (2012-2022)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-29)Σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνηθεί ποια ήταν η φύση των εξαγωγών (κύριες χώρες εξαγωγής, κύριες ποικιλίες εξαγωγής, εμπόδια που αντιμετώπισαν κ.α.) και πόσο σημαντικές ήταν οι εξαγωγές για τους οινοπαραγωγούς την ... -
Κατανάλωση οίνου κατά την πανδημία Covid-19. Έρευνα σε ελληνικά οινοποιεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-05)Η έναρξη του Covid-19 αποτέλεσε μία από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες κρίσεις. Η παρούσα μελέτη διερευνά τις επιπτώσεις της πανδημίας του COVID-19 στα ελληνικά οινοποιεία οι οποίες επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό τις πωλήσεις των ...